Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
22.5.21 Jsem koupila dva kusy čerstvé smetany(ke šlehání) 33% značky Pilos. Datum spotřeby a číslo šarže na obou baleních je 30.5.21 L126 22:34A od výrobce Moravia Lacto a.s. Jihlava. Smetana v obou baleních byla kyselá a konzistencí připomínala spíše zakysanou smetanu, než smetanu ke šlehání.
Ráda bych věděla, zdali jste o tomto problémů věděli, když byl tento produkt v nabídce v akci.
Překontrolovavání výrobce nebo formy skladování.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky v neodpovídající jakosti, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Pokud by se problém s jakostí smetany opakoval, mohla by spotřebitelka rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/
Prosíme o uzavření z důvodu dlouhé časové prodlevy vzniklé od přijetí zprávy, uplynula lhůta pro naši reakci. Souhlasíme se zaslaným vyjádřením ze strany Dtestu. Děkujeme Lidl.
Vyjádření společnosti vykládáme tak, že lhůta, která dle společnosti uplynula, je její vlastní interní lhůta, kterou si sama stanovila pro případy smírného řešení sporů.
Pro úplnost dodáváme, že neuplynula lhůta, kterou společnosti v rámci služby VašeStížnosti.cz poskytujeme my. Stížnost je, resp. do dnešního dne byla, stále otevřená a společnost měla možnost věcně reagovat, což neučinila, resp. odmítla učinit. Stížnost byla zpracovaná dle pravidel služby VašeStížnosti.cz bezodkladně po jejím přijetí.
Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme bez dosažení dohody. Spotřebitel má možnost dalšího postupu, který je popsán v našem prvním vyjádření v této věci, tzn. může zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/.