Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#5093Žádný signál, žádná ochota, žádné řešení, jen platit musím

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2014, před 10 lety

Petr Lojda

Znění stížnosti

Telefonicky jsem si objednal přenosný Internet na flashce od T-mobilu. Kurýr mi ho v pořádku předal. Bohužel v místě mého bydliště (Panorama Kyje)nemám žádný signál a když už, tak rychlost je řádově v minutách! Opakovaně jsem se dotazoval jak lze jejich služby zlepšit. Bohužel žádná rada, žádné řešení mi nenanbídli, žádná ochota. Stanovaná lhůta 14dní dávno vypršela a nic se nedělo. I když jsem ve svém volnu objel dvě pobočky a byl nakonec i na jejich hl.centrále, tak mi bylo řečeno: ,,podle techniků tam máte signál silný a vždyť vy přece máte přenosný Internet!?.. to máte smůlu."
Žádné jiné možné řešení (třeba přímo na místě změření síly signálu technikem, vyzkoušení spojení s Internetem a potvrzení skutečnosti ...nic). O možném vyjímečném ukončení smlouvy ani nemluvě. Vlastně ano - zaplacení ,,penále" skoro 2000Kč za zbylé měsíce a je to. Co bychom se více starali a s vámi jako s klijentem se bavili,že.
Proto si dejte všichni VELKÝ POZOR Komkrétně na společnost T-mobile !!! Možná jsem měl zrovna jen já smůlu na špatné lidi ve špatnou chvíli na špatném místě, ale moc tomu nevěřím.
L.P.


Produkt

USB modem HUAWEI E3131, IME: 862570022628993; SIM karta 8942001110318568020; tel.č. mobil Internetu 734472098


Požadované řešení

Pokud přece řádně měsíčně platím sjednanou částku, tak předpokládám že za to budu mít nabízené služby. Když tomu tak není, žádná náprava se neděje, nebo vylepšení (ani snaha), tak bych očekával předčasné ukončení smlouvy dohodou (možná vyjímka).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2014 12:30, před 10 lety

Rozsah pokrytí je jedním z parametrů kvality služby a účastník by měl být o tomto parametru dostatečně informován. Toto se děje prostřednictvím map pokrytí, které ale nemusí být vždy stoprocentní. Spotřebitel by si měl tyto skutečnost ověřit již před uzavřením smlouvy. Vzhledem k tomu, že s ohledem na fyzikální a geomorfoligické faktory není možné zaručit dostupnost signálu vždy a všude, považuje Český telekomunikační úřad za férové, kdyby operátor umožnil účastníkovi ukončení smlouvy bez sankce, pokud došlo ke zhoršení pokrytí daného území z důvodů výhradně na straně operátora. Na druhou stranu také existují i důvodu, které jsou mimo dosah operátora (např. stavba výškových budov nebo jiné technické překážky).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2014 16:11, před 10 lety

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním, případně správním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě zájmu o doporučení dalšího vhodného postupu kontaktujte poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.12.2014 20:40, před 10 lety


Petr Lojda

Hodnocení: