Společnost


CREATIVE DRESS Ltd.

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#50930Creative

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.05.2021, před 4 lety

Michaela Tůmová

Znění stížnosti

Dobrý den,
zakoupila jsem si zboží na eshopu creative-cz.com. Zboží vůbec neodpovídá popisu - barva, velikost, materiál. Zboží jsem chtěla reklamovat. Kontaktovala jsem firmu na info@ceative.cz.com a odeslala formulář a fotky reklamovaného zboží. Firma na mail reagovala sdělením, že na uvedené vady se nevztahuje reklamace, pouze na poškozené zboží a dále, že mám zboží odeslat na adresu v Bulharsku (poštovné by bylo patrně dražší než objednávka).

E-shop vypadá důvěryhodně, na úvodní straně deklaruje, "snadný návrat". Až posléze jsem zjistila, že nemají v kontaktech telefon ani adresu. Firma je aktivní na facebooku. Komentáře, které vepisuji se nezobrazují nebo jsou ihned smazány. E-shop jsem nenalezla v rizikových shopech.
Prosím o sdělení, jak mohu ve věci dál postupovat.
Děkuji
Michaela Tůmová


Produkt

triko 4046, 4140, top 5658


Požadované řešení

Reklamace. Navrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2021 23:49, před 4 lety

Pokud spotřebitelka využila svého práva a od smlouvy odstoupila ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, má povinnost vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající nemá povinnost přijímat vrácené zboží pouze v České republice, před uzavřením smlouvy by měl však spotřebitelku jasně a srozumitelně informovat, na jakou adresu má spotřebitelka zboží vrátit (tuto povinnost prodávajícího lze dovodit z ust. § 1820 odst. 1 písm. f) občanského zákoníku). Prodávající je také povinen před uzavřením smlouvy informovat spotřebitelku o její povinnosti nést náklady související s vrácením zboží (ust. § 1820 odst. 1 písm. g) občanského zákoníku). Pokud tak prodávající neučiní, má povinnost tyto náklady spotřebitelce nahradit (ust. § 1832 odst. 3 občanského zákoníku).

Z obchodních podmínek prodávajícího zveřejněných na webových stránkách https://creative-cz.com/terms-cz nelze adresu pro vrácení zboží jednoznačně dovodit. Spotřebitelka by tedy mohla namítat, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, a žádat po společnosti náhradu škody v podobě rozdílu mezi vnitrostátním a mezinárodním poštovným.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Bulharsku), doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím naší služby, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz.

Jelikož prodávající nabízí své zboží on-line, má spotřebitelka také možnost využít platformu Evropské komise pro řešení sporů on-line. Více informací o této platformě lze vyhledat na webové adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=CS.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2021 15:58, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2021 11:48, před 3 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.