Společnost


ERDIANES FINANCIAL s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#50931Neposkytnutí písemně potvrzené slevy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
30.05.2021, před 4 lety

Tomáš Šimůnek

Znění stížnosti

Dne 1.3.2021 mi zákaznická podpora písemně potvrdila slevu 10% z ceny zboží z důvodu nedodání zboží včas, resp. s prodlevou 3 měsíců. I přes urgence, zákaznická podpora a ani majitel nereaguje (stejné chování jako v průběhu zjišťování, kde se nachází zboží). Originál potvrzení zde:

Dobrý den,
Děkujeme za Vaši odpověď, velmi si ceníme Vaší trpělivosti. Budeme Vás informovat hned až dojde k další aktualizaci objednávky.
Slevu 10% akceptujeme a zařídíme její vrácení na Váš bankovní účet.

S pozdravem a přáním krásného dne

Lukáš Vlach

Zákaznická podpora


Produkt

Závěsné křeslo bubble


Požadované řešení

Navrácení potvrzené slevy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.6.2021 14:15, před 4 lety

V souladu s § 3 odst. 2 písm. d) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že daný slib zavazuje. Jedná se o deklaraci základní zásady závazkového práva pacta sunt servanda. Zároveň dle § 5 odst. 1 občanského zákoníku platí, že kdo se veřejně nebo ve styku s jinou osobou přihlásí k odbornému výkonu jako příslušník určitého povolání nebo stavu, dává tím najevo, že je schopen jednat se znalostí a pečlivostí, která je s jeho povoláním nebo stavem spojena. Jedná-li bez této odborné péče, jde to k jeho tíži.

Pokud tedy zaměstnanec jedná v pozici profesionála zastupujícího podnikatele (společnost) se spotřebitelem, a ujistí ho (resp. slíbí mu), že "10% slevu akceptují a zařídí její vrácení na bankovní účet", pak je jeho povinností toto zajistit. V opačném případě jde jeho pochybení k tíži společnosti. Jednání zaměstnance v souladu s § 430 odst. 1 občanského zákoníku zavazuje společnost, nejednalo-li se o zjevný exces.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2021 15:49, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2021 09:49, před 3 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.