Společnost


Creanet s.r.o

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#50934Deratizace (staničky s nástrahou Bromadiolon) - vysoká fakturace Creanet, s.r.o

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 5 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.05.2021, před 4 lety

Dagmar Vobořilová

Znění stížnosti

V domě Žitná 485, Trutnov 3, byli dne 6.10.2020 položeny staničky s návnadou a dne 13.10.2020 proběhla kontrola návnad ve staničkách. V domě Žitná 485 jsou tři vchody, kdy v každém bylo položeno 7 ks staniček. Ve třech vchodech 21 ks celkem. V pěti staničkách v našem vchodě zůstali návnady v krabičkách (nesežrány) ke dni 13.10.2020, tudíž nebylo potřeba doplňovat všechny návnady (krabičky se již neměnili). Na vznesený dotaz na předsedu SVJ pana Šáru na kalkulaci za provedenou deratizaci mi bylo emailem sděleno dne 18.1.2021, že cena deratizace je účtována v částce 9.317,- Kč bez dopravy. Dle kontroly hlavní knihy, jsem zjistila, že byli vystaveny faktury dvě na částku 9.317,- + 4.235,-= 13.552,- Kč. Dle informací deratizačních firem v okolí tato částka neodpovídá skutečnosti, např. ve fí. KASPER CZ, s.r.o, stála pokládka staniček (dle deratizátorky Šimkové - Úpice) v celé firmě necelých 9.000,- i s dopravou.


Produkt

Případně fotografie staniček o které se konkrétně jedná, mohu dodatečně zaslat, popřípadě i ofocenou hlavní knihu SVJ


Požadované řešení

Prosím o kontrolu cenové kalkulace a na základě toho vystavení nové řádné faktury odpovídající ceně, kvalitě a množství.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.6.2021 13:28, před 4 lety

Stanovování ceny je věcí podnikajícího subjektu, který přitom však musí respektovat obecně závazné právní předpisy. O neúměrné zkrácení by se mohlo jednat zásadně v situaci, pokud by cena byla o polovinu vyšší, než je cena obvyklá v témže místě a v témže čase za tutéž komoditu. V tomto případě sice cena není o polovinu vyšší, ale je skoro hraniční s cenou o polovinu vyšší, proto otázka, zda se bude skutečně jednat o neúměrné zkrácení či nikoli, bude na případném posouzení soudu.

Způsob schvalování financování údržby a oprav společných prostor bývá obvykle upraven ve stanovách společenství vlastníků jednotek. Jelikož nám tyto stanovy nejsou známy, nemůžeme se k této záležitosti kvalifikovaně vyjádřit. Pokud by však byly porušeny, může se spotřebitel domáhat náhrady škody z titulu porušení smluvní povinnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.6.2021 11:44, před 4 lety


Dagmar Vobořilová

V příloze zasílám stanovy a žádám o Vaše kvalifikované vyjádření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2021 10:28, před 4 lety

Vzhledem k tomu, že deratizace je jednorázová výjimečná událost, považujeme ji, dle spotřebitelkou poskytnutých stanov, za opravu ve smyslu článku 5 těchto stanov. Dle odst. 8 je statutární orgán oprávněn oslovit potenciálního dodavatele bez výběrového řízení pouze v případě, že očekávána částka při zadání opravy nepřesáhne 5000 Kč. Jelikož v tomto případě konečná souhrnná částka výrazně přesáhla zmíněných 5000 Kč, měl statutární orgán dle stanov oslovit nejméně dva potenciální dodavatele.

Spotřebitelka by v takovém případě mohla požadovat náhradu škody, která jí byla způsobena tímto porušením stanov.

Vzhledem ke komplikovanosti případu doporučujeme spotřebitelce obrátit se na advokáta. Pro tuto možnost uvádíme námi vedený seznam advokátů, kteří se ve své praxi věnují spotřebitelským sporům, viz https://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2021 12:59, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2021 15:37, před 3 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.