Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
S MANŽELEM SDÍLÍM SPOLKEČNÝ BYT ALE MÁME KAŽDÝ SVŮJ ÚČET !!
V ZÁŘÍ LOŇSKÉHO ROKU DOŠLO ZÁHADNĚ K MÉMU MODRÉMU FRY MODRÝ ZA CENU 449KČ tarif se slevou 100kč !
MANŽEL PLATÍ NA PEVNOU LINKU /ZTT/P VŠECHNY PROGRAMY POSÍLENÉ SPORTOVNÍMY KANÁLY-JELIKOŽ NECHODÍ A SLEDOVÁNÍ JE JEHO NAPLNĚNÍ DNE,ZROVNA TAK INTERNET!
PO TELEFONICKÝCH URGENCÍCH K NÁPRAVĚ NEDOŠLO I KDYŽ OPERÁTOŘI PROBLÉM VIDĚLI HNED, ADANÉ NA REKLAMACE TO BYLO POSTOUPENO ! ZŘEJMĚ TAM SEDÍ NĚKDO,KOMU SE POŘÁDEK V ÚČTOVÁNÍ MÉHO TARIFU UDĚLAT NECHTĚLO !! NAKONEC BEZ VYŘEŠENÍ JSEM OD VAŠEHO ZŘÍZENÍ ODEŠLA ,ABYCH SE KAŽDÝ MĚSÍC ZBYTEČNĚ NEVZTEKALA.
O2 POVĚST- NEMÁ TAK DOBROU ABYCH SE NEROZHODLA PO SVÉM.BYLY TO PROBLÉMY /časté/ s televizí /SEKÁNÍ KOSTKOVÁNÍ- TAKÉ BEZ OMLUVY !!
ŽÁDÁM PŘEPOČÍTAT MŮJ TARIF FRÝ MODRÝ OD 23.8.2020 DO 23.5.2021
A POLOŽKY KTERÉ JSEM V TARIFU NEMĚLA A BYLY ÚČTOVANÉ -- VRÁTIT PLATBU ZPĚT
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Hezký den,
mrzí mne vaše nespokojenost, a pokud máte ve vyúčtování nějaké nesrovnalosti, nicméně abychom mohli vše prověřit, potřebujeme k tomu vaše číslo a pro ověření i datum narození.
Také mi, prosím, upřesněte, co bylo ve vašem vyúčtování konkrétně špatně.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
DĚKUJI ZA ŘÍZENÍ MÉ STÍŽNOSTI
Hezký den,
pokud je záležitost popsaná výše stále aktuální, poprosím vás o doplnění konkrétních údajů, podle kterých bychom si mohli dohledat všechny podrobnosti.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Opět žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: