Společnost


ZAREN - Noemus, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#5094Pochybnosti o původu zboží,kvalitě

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

11 měsíců 26 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2014, před 10 lety

Jitka Dejmková

Znění stížnosti

Byla mi doma předvedena ZAREN matrace,polštář a podložka nahrazující infračervené světlo.ˇOperátorka na můj dodaz sdělila,že se jedná o slovenského výrobky a předvádějící to potvrdil též slovně.To byl důvod,proč jsem svolila k prezentaci doma.

Výrobky jsem objednala,zaplatila dobírkou a když jsem si je dnes prohlížela,tak nikde nebyl přiložen certifikát kvality,zdravotní nezávadnost,návod-popis používání.Na textilních visačkách-cedulkách není původ zboží a ani nikde jinde v papírech uveden .U podložky je materiálové složení potahu ale né vnitřku,je to na elektriku,není návod .
Mám nepříjemný pocit,že jsem naletěla a zboží je asi pochybné kvality.Napsala jsem jim v den dodání své připomínky a požaduji odstoupení od objednávky,vrácení peněz a odvozu zboží.
Ale vlastně nevím,zda můj postup reklamace dodávky zboží dobře proveden.


Produkt

matrace ZAREN 3D Orthopedic,polštářZAREN Memory Natur,podložka ZAREN Relaxtherapy


Požadované řešení

Vrátit zboží a dostat zpet peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2014 13:01, před 10 lety

Byla-li uzavřena smlouva mimo prostory obvyklé k podnikání, spotřebitel má právo od takto uzavřené smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží. Odstoupením se smlouva ruší (jedná se o jednostranné právní jednání) a strany mají povinnost vrátit si vzájemné plnění nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Spotřebitelka by měla být schopná prokázat, že odstoupení došlo do sféry adresáta.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2015 14:40, před 10 lety

Prodávající nás požádal o poskytnutí prostoru pro své vyjádření. Na základě této žádosti případ znovu otevíráme. Společnost má tak nyní možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.11.2015 10:37, před 9 lety

Dobrý den,
po krátké komunikaci s paní Jitkou Dejmkovou jsme si od ní odvezli naše zboží, vystavili jí dobropis a vrátili její peníze. Vše proběhlo na přelomu listopadu a prosince roku 2014, úhrada dobropisu proběhla na účet paní Dejmkové dne 22/12/2015. Celou záležitost tak považujeme za ukončenou.

S pozdravem

Ing. Pavel Novák
jednatel
Noemus, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
24.11.2015 09:36, před 9 lety


Jitka Dejmková

Hodnocení:

Komentář: Děkuji, vše je již vyřešeno k mé spokojenosti.