Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Byla mi doma předvedena ZAREN matrace,polštář a podložka nahrazující infračervené světlo.ˇOperátorka na můj dodaz sdělila,že se jedná o slovenského výrobky a předvádějící to potvrdil též slovně.To byl důvod,proč jsem svolila k prezentaci doma.
Výrobky jsem objednala,zaplatila dobírkou a když jsem si je dnes prohlížela,tak nikde nebyl přiložen certifikát kvality,zdravotní nezávadnost,návod-popis používání.Na textilních visačkách-cedulkách není původ zboží a ani nikde jinde v papírech uveden .U podložky je materiálové složení potahu ale né vnitřku,je to na elektriku,není návod .
Mám nepříjemný pocit,že jsem naletěla a zboží je asi pochybné kvality.Napsala jsem jim v den dodání své připomínky a požaduji odstoupení od objednávky,vrácení peněz a odvozu zboží.
Ale vlastně nevím,zda můj postup reklamace dodávky zboží dobře proveden.
matrace ZAREN 3D Orthopedic,polštářZAREN Memory Natur,podložka ZAREN Relaxtherapy
Vrátit zboží a dostat zpet peníze
|
Tweet |
Byla-li uzavřena smlouva mimo prostory obvyklé k podnikání, spotřebitel má právo od takto uzavřené smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží. Odstoupením se smlouva ruší (jedná se o jednostranné právní jednání) a strany mají povinnost vrátit si vzájemné plnění nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Spotřebitelka by měla být schopná prokázat, že odstoupení došlo do sféry adresáta.
Prodávající nás požádal o poskytnutí prostoru pro své vyjádření. Na základě této žádosti případ znovu otevíráme. Společnost má tak nyní možnost na vývoj případu reagovat.
Dobrý den,
po krátké komunikaci s paní Jitkou Dejmkovou jsme si od ní odvezli naše zboží, vystavili jí dobropis a vrátili její peníze. Vše proběhlo na přelomu listopadu a prosince roku 2014, úhrada dobropisu proběhla na účet paní Dejmkové dne 22/12/2015. Celou záležitost tak považujeme za ukončenou.
S pozdravem
Ing. Pavel Novák
jednatel
Noemus, s.r.o.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji, vše je již vyřešeno k mé spokojenosti.