Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Já:
Látka na místech, kde se dotýkají končetiny, žmolkatí. Podotýkám, že je křeslo používáno pouze občasně a o víkendu, máme jej na chatě. Navíc, zřejmě díky vysouvací podnožce, se křeslo viklá - to nelze nafotit + přiložené fotografie.
Oni:
Vážený zákazníku,
kontaktujeme Vás na základě Vašeho požadavku ohledně zahájení reklamačního řízení, vztahujícímu se k objednávce číslo: 2020113073.
Vaši reklamaci jsme přijali a zaevidovali pod číslem: 20210403. Již Vám bylo zasláno potvrzení prostřednictvím našeho interního systému.
Reklamace byla dne 26.4.21 zaslána dodavateli na posouzení a k vyjádření s požadavkem na výměnu/opravu křesla (čekáme ještě na zprávu, zdali dodavatel nebude potřeba zaslat křeslo fyzicky na posouzení). O dalším průběhu reklamace Vás budu samozřejmě informovat.
Za současný stav se Vám velmi omlouváme a pokusíme se Vaši reklamaci co nejdříve vyřídit.
Vážený zákazníku,
dovolte mi informovat Vás o výsledku reklamačního řízení vedeného pod číslem 20210403 vztahujícího se k reklamovanému produktu 1x Elegantní polohovací křeslo s podnoží béžová látka dřevo TK3150. Po důkladné prošetření a analýze nedostatku, který uvádíte jako příčinu reklamace, jsme dospěli k závěru:
Výsledkem šetření je zjištění, že poškození není způsobené výrobou ani materiálovou vadou, ale odpovídá mechanickému poškození.
Žmolkování - od pojmu žmolkování se chápe vytváření uzlíků na potahových látkách, které vznikají z uvolněných částeček použité příze a chloupků z oblečení - dochází k vzájemnému tření materiálů. Tvorba žmolků je mechanicky podmíněna.
Co se týká kývání, tak uvedené poškození není způsobené výrobní ani materiálovou vadou, ale odpovídá mechanickému poškození způsobenému nekorektní manipulací - lokálním přetížením s následnou devastací spoje. Výrobek je shodný se schváleným vzorem, bez výrobní vady, nebo kazu materiálu.
S politováním Vám tedy oznamujeme, že reklamaci zamítáme a považujeme ji za ukončenou.
Elegantní polohovací křeslo s podnoží béžová látka dřevo TK3150 6 990 Kč
Bez požadavku, čekala jsem, jaké řešení nabídnou oni.
|
Tweet |
Co se zákonné záruky týče, spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu a to bezplatně. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní.
Pokud prodávající reklamaci vyřídí tak, že ji zamítne a písemně odůvodní, avšak spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na jeho situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (k tomu viz i rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové, sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/
Dobrý den, se zákaznicí jsme podanou reklamaci řešili standardní cestou prostřednictvím našeho online reklamačního formuláře, kde jsme se k podané reklamaci i vyjádřili a to na základě informace, kterou jsme obdrželi od výrobce. Po podání opětovné reklamace jsme zákazníkovi navrhli řešení, na které jsme doposud nedostali vyjádření. Pokud si zákazník zvolí cestu nezávislého posudku, budeme jej akceptovat a v reklamaci budeme zákonně postupovat.
Nakup-nabytek.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Po několika vyměněných mailech ohledně odvozu křesla k opravě (křeslo máme na chalupě 180 km od domova, požadavky na zabalení do krabice) došlo k přadání křesla k opravě. Křeslo cca do 14 dnů zpět, čalounění netknuté a stále žmolkaté, nekýve se zepředu dozadu, ale už jen doboku; zatím jsem pod ním našla jednu čalounící sponku. Doteď nemám jakékoliv vyjádření, co se s křeslem dělo, zřejmě jej vyvezli na výlet. Tento výrobek hodnotím jako nekvalitní zboží.
Dobrý den, došlo k opravě závady, která byla předmětem řešení.
Nakup-nabytek.cz
Opět žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.