Společnost


N-N.CZ, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#50941Reklamace křesla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.05.2021, před 4 lety

Eva Smolková

Znění stížnosti

Já:
Látka na místech, kde se dotýkají končetiny, žmolkatí. Podotýkám, že je křeslo používáno pouze občasně a o víkendu, máme jej na chatě. Navíc, zřejmě díky vysouvací podnožce, se křeslo viklá - to nelze nafotit + přiložené fotografie.
Oni:
Vážený zákazníku,

kontaktujeme Vás na základě Vašeho požadavku ohledně zahájení reklamačního řízení, vztahujícímu se k objednávce číslo: 2020113073.
Vaši reklamaci jsme přijali a zaevidovali pod číslem: 20210403. Již Vám bylo zasláno potvrzení prostřednictvím našeho interního systému.

Reklamace byla dne 26.4.21 zaslána dodavateli na posouzení a k vyjádření s požadavkem na výměnu/opravu křesla (čekáme ještě na zprávu, zdali dodavatel nebude potřeba zaslat křeslo fyzicky na posouzení). O dalším průběhu reklamace Vás budu samozřejmě informovat.

Za současný stav se Vám velmi omlouváme a pokusíme se Vaši reklamaci co nejdříve vyřídit.



Vážený zákazníku,

dovolte mi informovat Vás o výsledku reklamačního řízení vedeného pod číslem 20210403 vztahujícího se k reklamovanému produktu 1x Elegantní polohovací křeslo s podnoží béžová látka dřevo TK3150. Po důkladné prošetření a analýze nedostatku, který uvádíte jako příčinu reklamace, jsme dospěli k závěru:

Výsledkem šetření je zjištění, že poškození není způsobené výrobou ani materiálovou vadou, ale odpovídá mechanickému poškození.
Žmolkování - od pojmu žmolkování se chápe vytváření uzlíků na potahových látkách, které vznikají z uvolněných částeček použité příze a chloupků z oblečení - dochází k vzájemnému tření materiálů. Tvorba žmolků je mechanicky podmíněna.
Co se týká kývání, tak uvedené poškození není způsobené výrobní ani materiálovou vadou, ale odpovídá mechanickému poškození způsobenému nekorektní manipulací - lokálním přetížením s následnou devastací spoje. Výrobek je shodný se schváleným vzorem, bez výrobní vady, nebo kazu materiálu.

S politováním Vám tedy oznamujeme, že reklamaci zamítáme a považujeme ji za ukončenou.


Produkt

Elegantní polohovací křeslo s podnoží béžová látka dřevo TK3150 6 990 Kč


Požadované řešení

Bez požadavku, čekala jsem, jaké řešení nabídnou oni.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2021 09:45, před 4 lety

Co se zákonné záruky týče, spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu a to bezplatně. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní.

Pokud prodávající reklamaci vyřídí tak, že ji zamítne a písemně odůvodní, avšak spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na jeho situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (k tomu viz i rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové, sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.5.2021 11:57, před 4 lety

Dobrý den, se zákaznicí jsme podanou reklamaci řešili standardní cestou prostřednictvím našeho online reklamačního formuláře, kde jsme se k podané reklamaci i vyjádřili a to na základě informace, kterou jsme obdrželi od výrobce. Po podání opětovné reklamace jsme zákazníkovi navrhli řešení, na které jsme doposud nedostali vyjádření. Pokud si zákazník zvolí cestu nezávislého posudku, budeme jej akceptovat a v reklamaci budeme zákonně postupovat.
Nakup-nabytek.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2021 06:48, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.7.2021 17:42, před 3 lety


Eva Smolková

Po několika vyměněných mailech ohledně odvozu křesla k opravě (křeslo máme na chalupě 180 km od domova, požadavky na zabalení do krabice) došlo k přadání křesla k opravě. Křeslo cca do 14 dnů zpět, čalounění netknuté a stále žmolkaté, nekýve se zepředu dozadu, ale už jen doboku; zatím jsem pod ním našla jednu čalounící sponku. Doteď nemám jakékoliv vyjádření, co se s křeslem dělo, zřejmě jej vyvezli na výlet. Tento výrobek hodnotím jako nekvalitní zboží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.7.2021 10:37, před 3 lety

Dobrý den, došlo k opravě závady, která byla předmětem řešení.

Nakup-nabytek.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2021 21:02, před 3 lety

Opět žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2021 14:13, před 3 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.