Společnost


Generali Česká pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:129
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

42%
58%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#50942Neukončení pojistné smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 27 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.05.2021, před 4 lety

Marek .

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 28.12.2020 jsem byl na pobočce abych ukončil pojistnou smlouvu (povinné ručení). Pracovník na pobočce (kterého znám již dlouho) mi sdělil, že vše ukončí. Bohužel jsem mi nedal žádné potvrzení o ukončení smlouvy, jelikož se mu tehda ne úplně dobře fungoval PC. Po několika týdnech mi přišli upomínky o zaplacení pojistné smlouvy. Kontaktoval jsem tedy pracovníka pobočky, u kterého jsem žádal o ukončení smlouvy - ten "hrál mrtvého brouka". Obrátil jsem se tedy přímo na Generali (stížnosti), kde mi odpověděli že daný pracovník pobočky tvrdí, že jsem u na pobočce vůbec nebyl a to taky může potvrdit jeho vedoucí. Jako důkaz, že jsem tam byl mám kopii (tehda ručně napsaná s razítkem i podpisem pracovníka generali) z toho dne (28.12.2020) kde jsem ukončil ještě jinou smlouvu. Mám tedy jasný důkaz, že jsem na pobočce byl a pracovník pobočky i jeho nadřízený lžou. Nechtějí mi uznat ukončení smlouvy ke dni 28.12.2020.


Požadované řešení

Požaduji o ukončení smlouvy ke dni 28.12.2020. Na pobočce jsem tehdy skutečně byl a mám k tomu jasný důkaz. Pracovník pobočky i jeho nadřízený lže. Doteď jsem neměl s Generali žádný problém a mrzí mě jejich chování.

Předem děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2021 11:33, před 4 lety

Prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz nemohou být, dle podmínek služby, řešeny anonymní stížnosti. Vzhledem k tomu, že spotřebitel neuvádí celé jméno, nemůže být stížnost na portálu publikována a bude uzavřena.

Pokud spotřebitel na pobočce v daný den skutečně byl a ukončil tam ještě jinou smlouvu, na které má podpis zaměstnance a razítko s datem, tak to dokazuje to, že spotřebitel v daný den na pobočce skutečně byl, nikoli to, že ukončil i (jinou) smlouvu o povinném ručení. Jedná se spíše o skutkovou otázku, nikoli právní, a spotřebitel bude muset prokázat, že i "druhou" smlouvu skutečně ukončil.

Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem pojišťovny, má možnost podat proti tomuto postupu stížnost. Stížnosti se doručují na adresu pojistitele Česká pojišťovna a.s., P. O. BOX 305, 659 05 Brno a vyřizují se písemnou formou, pokud se strany nedohodnou jinak. Nereaguje-li pojišťovna na stížnost nebo ji zamítne, může se spotřebitel obrátit i na Českou národní banku, Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1, která je orgánem dohledu nad pojišťovnictvím.

Obecně je k mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) u pojištění příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací naleznete na www.coi.cz, Email: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz.

Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se stěžovateli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.6.2021 07:12, před 4 lety

Vážený pane Marku,

abychom mohli případ znovu prověřit, prosíme Vás o doplnění čísla pojistné smlouvy na jeden z níže uvedených kontaktů, s odkazem na zprávu zaslanou do dTestu.

Kontakty:

- e-mail: stiznosti@generaliceska.cz
- pošta: Generali Česká pojišťovna a.s., Kancelář ombudsmana, P. O. Box 305, 659 05 Brno

S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zaslána odpověď na Vaše kontaktní údaje.

Předem děkujeme za Vaši spolupráci.

S pozdravem

Kancelář ombudsmana
Generali Česká pojišťovna a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2021 19:45, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2021 14:26, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.