Společnost


FREVER TRADE s.r.o.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#50943Dodané zboží nemá deklarované parametry a je nebezpečné

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
31.05.2021, před 4 lety

Petr Šedý

Znění stížnosti

Zakoupi jsem si Keramický topný ventilátor 2v1 300W/12V. Po zapojení do určené zásuvky zapalovače ve vozidlu shořela pojistka. Po zapojení na jiném zdroji -laboratorní zdroj stejnosměrného proudu byl odebíraný proud vyšší než deklaroval návod. Zařízení se přehřívalo a povrchová teplota byla tak vysoká, že byl cítit plast.
Po odelání a reklamování se mně neozvali, neberou telefon. Cena i s dopravou byla 828 Kč.


Produkt

AG166A:APT AG166A Keramický topný ventilátor 2v1 300W/12V


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2021 09:03, před 4 lety

Dozorovým orgánem, který má kontrolovat, zda nejsou na trh uváděny nebezpečné výrobky je v České republice Česká obchodní inspekce (ČOI). Ta provádí šetření jak z vlastní iniciativy, tak na základě podnětů osob. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Pokud je zboží vadné, je vhodné uplatnit reklamaci. Pokud je zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Zákon stanoví prodávajícímu povinnost rozhodnout o reklamaci ihned, u složitých případů do 3 pracovních dnů, přičemž reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 kalendářních dní. Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když vás prodávající o tom vyrozumí. Vyprší-li zákonná či smluvená lhůta, považuje se to za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel může od kupní smlouvy odstoupit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2021 15:52, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2021 12:52, před 3 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.