Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
1. Reklamovaný tovar mi bol vrátený aj napriek tomu, že som požadoval vrátenie peňazí. Na el. kolobežke sa nachádzali 4 závody a preto som požadoval vrátenie peňazí. Táto požiadavka nebola splnená.
2. kolobežka mi bola zaslaná naspäť bez odstránených závad.
- kolobežku nie je stále možné nabíjať, tento krát z toho dokonca nebola pribalená ani nabíjačka.
- plyn ktorí sa zasekával a varacal sa iba zriedkavo sa síce vracia, ale stále zadrháva v 1 zo 4 prípadoch zostane visieť. Odstránenie ostatných závad nebolo možné overiť, z dôvodu absencie nabíjačky a možnosti nabiť zariadenie.
1587j 8" el. kolobežka
Opäť požadujem vrátiť peňazí. S tovarom nie som spokojný od začiatku.
Ďakujem za pochopenie.
|
Tweet |
Pokud zboží nelze řádně používat v důsledku opakovaného výskytu vady po opravě nebo má-li zboží větší počet vad, pak má kupující právo na dodání nové věci bez vad, výměnu součásti věci, jakož i na odstoupení od kupní smlouvy. Přičemž volba je na spotřebiteli.
O větší počet vad se jedná v případě, kdy se na zboží vyskytují alespoň tři vady současně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci, nebo pokud se na zboží postupně vyskytnou čtyři různé odstranitelné vady. Ale i v tomto případě se jedná o reklamační řízení a prodávající může oprávněnost reklamace posoudit, vyžaduje-li to povaha vady.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.