Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
PPL nejen, že dlouhodobě porušuje smlouvu a předmět dohodnutých služeb neplnilo a jezdilo kdy se zachtělo.
Ještě má odvahu za 13kg zásilku běžných rozměrů.
Dopravu kterou pro nesmluvní zákazníky poskytuje za 178kč, viz jejich stránka kde můžete objednat zásilku.
Tak za tuto účtuje přes 800kč...
Na podměty reaguje maximálně omluvou s tím, že nic neporušili
a vše je v pořádku.
NE, NENÍ.
Takto spolupráce nevypadá.
Autodoprava
Dobropis posledního dokladu a ukončení spolupráce.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.