Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 29.4. 2021 jsem poptával Internet HD u společnosti O2. Byl mi nabídnut Internet HD platinový. 3.5.2021 jsem volal na linku 02 z důvodu zrušení původní objednávky a pracovník O2 mi nabídl Internet HD stříbrný včetně O2TV, internetu a modemu na období 6 měsíců za cenu 498,- Kč, s tím, že mohu za 6 měsíců zavolat a tato sleva mi bude prodloužena na další období. Následně byla tato objednávka společností O2 bezdůvodně zrušena.
Dne 31.5.2021 mi bylo sděleno, že je vše v pořádku, když byla objednávka ze 3.5. zrušena, když jsem měl objednanou službu z 29.4., kterou jsem chtěl zrušit.
Původní objednávka č. O2F6L6VB. Zrušená objednávka O2FCS4QS.
Pokud rozhory nahráváte, tak 3.5. bude slyšet na čem jsme se s pracovníkem O2 domluvili.
Původní objednávka č. O2F6L6VB. Zrušená objednávka O2FCS4QS.
Rád bych službu O2 Internet HD stříbrný za cenu jaká byla domluvena 3.5.2021
|
Tweet |
Pokud došlo ze strany podnikatele dokonce k potvrzení objednávky, zjevně došlo k řádnému uzavření kupní smlouvy. Společnost zásadně nemá možnost zrušit jednostranně smlouvu, pokud k tomu nemá zákonný nebo smluvně stanovený důvod.
V souladu s § 2006 občanského zákoníku závazek sice může zaniknout, je-li dluh nesplnitelný, avšak dluh není nesplnitelný tehdy, pokud ho lze splnit za ztížených podmínek, s většími náklady, s pomocí jiné osoby nebo až po určené době. V zásadě tak lze uvést na základě toho, co je uvedeno ve stížnosti, že spotřebitel má nárok na poskytnutí předmětné služby, neboť smlouva je i nadále platná a povinnost poskytnout službu trvá.
Spotřebitel se v případě, že věc nebude vyřešena smírně, může obrátit na Český telekomunikační úřad.
Dobrý den,
děkuji za zprávu.
Podařilo se mi dohledat, že byla objednávka zcela v pořádku dokončná, máte nastavené služby přesně tak, jak jste zmiňoval hned ve druhé větě (s tarifem Platinový). Cena je 699 Kč z toho důvodu, že skončila akční nabídka na O2 TV, kterou jste měl za zvýhodněnou cenu na první dva měsíce. Cenové zvýhodnění na internet platí na 6 měsíců.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.