Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#50953Internet HD

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 30 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.05.2021, před 4 lety

Martin Bešťák

Znění stížnosti

Dne 29.4. 2021 jsem poptával Internet HD u společnosti O2. Byl mi nabídnut Internet HD platinový. 3.5.2021 jsem volal na linku 02 z důvodu zrušení původní objednávky a pracovník O2 mi nabídl Internet HD stříbrný včetně O2TV, internetu a modemu na období 6 měsíců za cenu 498,- Kč, s tím, že mohu za 6 měsíců zavolat a tato sleva mi bude prodloužena na další období. Následně byla tato objednávka společností O2 bezdůvodně zrušena.
Dne 31.5.2021 mi bylo sděleno, že je vše v pořádku, když byla objednávka ze 3.5. zrušena, když jsem měl objednanou službu z 29.4., kterou jsem chtěl zrušit.
Původní objednávka č. O2F6L6VB. Zrušená objednávka O2FCS4QS.

Pokud rozhory nahráváte, tak 3.5. bude slyšet na čem jsme se s pracovníkem O2 domluvili.


Produkt

Původní objednávka č. O2F6L6VB. Zrušená objednávka O2FCS4QS.


Požadované řešení

Rád bych službu O2 Internet HD stříbrný za cenu jaká byla domluvena 3.5.2021


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2021 13:40, před 4 lety

Pokud došlo ze strany podnikatele dokonce k potvrzení objednávky, zjevně došlo k řádnému uzavření kupní smlouvy. Společnost zásadně nemá možnost zrušit jednostranně smlouvu, pokud k tomu nemá zákonný nebo smluvně stanovený důvod.

V souladu s § 2006 občanského zákoníku závazek sice může zaniknout, je-li dluh nesplnitelný, avšak dluh není nesplnitelný tehdy, pokud ho lze splnit za ztížených podmínek, s většími náklady, s pomocí jiné osoby nebo až po určené době. V zásadě tak lze uvést na základě toho, co je uvedeno ve stížnosti, že spotřebitel má nárok na poskytnutí předmětné služby, neboť smlouva je i nadále platná a povinnost poskytnout službu trvá.

Spotřebitel se v případě, že věc nebude vyřešena smírně, může obrátit na Český telekomunikační úřad.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.6.2021 13:56, před 4 lety

Dobrý den,

děkuji za zprávu.
Podařilo se mi dohledat, že byla objednávka zcela v pořádku dokončná, máte nastavené služby přesně tak, jak jste zmiňoval hned ve druhé větě (s tarifem Platinový). Cena je 699 Kč z toho důvodu, že skončila akční nabídka na O2 TV, kterou jste měl za zvýhodněnou cenu na první dva měsíce. Cenové zvýhodnění na internet platí na 6 měsíců.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2021 19:44, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2021 22:38, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.