Počet nahlášených stížností: | 187 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Ve vyúčtování za měsíc 05/2021 mi bylo na faktuře za mobilní služby naúčtováno NEOPRÁVNĚNĚ za služby třetích stran 396,- Kč. Obdržela jsem 4x sms, kde mi bylo sděleno, že jsem právě odsouhlasila platbu pro CONTENT FOR MOBILE - Ani v jednom případě se toto nestalo. Žádám o okamžité vrácení peněz. Žádnou službu, ani předplatné jsem neobjednávala!!!!
Lada Dvořáková
neznám
vrácení 396,- Kč na můj účet
|
Tweet |
Kontakt na zákaznickou službu je: mobile4fun.cz@silverlines.info
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Kypru, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.