Společnost


Content for Mobile

Počet nahlášených stížností:187
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#50955Reklamace - vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.05.2021, před 4 lety

Lada Dvořáková

Znění stížnosti

Ve vyúčtování za měsíc 05/2021 mi bylo na faktuře za mobilní služby naúčtováno NEOPRÁVNĚNĚ za služby třetích stran 396,- Kč. Obdržela jsem 4x sms, kde mi bylo sděleno, že jsem právě odsouhlasila platbu pro CONTENT FOR MOBILE - Ani v jednom případě se toto nestalo. Žádám o okamžité vrácení peněz. Žádnou službu, ani předplatné jsem neobjednávala!!!!
Lada Dvořáková


Produkt

neznám


Požadované řešení

vrácení 396,- Kč na můj účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.6.2021 11:24, před 4 lety

Kontakt na zákaznickou službu je: mobile4fun.cz@silverlines.info

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Kypru, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2021 16:42, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2021 11:25, před 3 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.