Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dnes jsem si koupil 8 kusu ruske zmrzliny v prodejne Nehvizdy a jake bylo moje prekvapeni kdyz ve ctyrech z nich byla oplatka ktera ma byt z obou stran byla jenom na JEDNE strane!!! Tak ja kupuju zmrzlinu abych mel oplatky a ted tohle, ze maji v rusku bordel to me neprekvapuje v lidlu jeste k tomu za Prahou to je trochu moc. Jeste jsem pro vyreseni nic neudelal protoze kolem nejezdim kazdy den "pokud by to chteli zamest pod koberec jako aferu wotrgate mam jeste ctyri baleni a vypnout elektrinu v republice to by snad bylo i na ne moc"
Ruska zmrzlina, 21L067 16:04 03,2023
Budu pozadovat odskodneni ve forme balicku oplatek primererne velikosti a hmotnosti.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Prosíme o uzavření z důvodu dlouhé časové prodlevy vzniklé od přijetí zprávy, uplynula lhůta pro naši reakci. Děkujeme Lidl.
Vyjádření společnosti vykládáme tak, že lhůta, která dle společnosti uplynula, je její vlastní interní lhůta, kterou si sama stanovila pro případy smírného řešení sporů.
Pro úplnost dodáváme, že neuplynula lhůta, kterou společnosti v rámci služby VašeStížnosti.cz poskytujeme my. Stížnost je, resp. do dnešního dne byla, stále otevřená a společnost měla možnost věcně reagovat, což neučinila, resp. odmítla učinit. Stížnost byla zpracovaná dle pravidel služby VašeStížnosti.cz bezodkladně po jejím přijetí.
Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme bez dosažení dohody.