Počet nahlášených stížností: | 712 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 23 |
Bylo mi řečeno, že mám v ceně automobilu Carlife Garance 1- hvězda a doplňkový zákaznický servis hotovost ,nebyla jsem upozorněna, že se za tyto služby platí. To jsem zjistila až doma při přepočítání.Auto stálo 160 000 Kč, dostala jsem slevu 2 000 Kč, + pojištění GČP 1 655 Kč, tedy 160 000-2 000 + 1655 = 159 655 Kč, nikoliv 163 653 Kč, které mi byli naúčtovány. Nesouhlasím s částkou, která mi byla naúčtovana za doplňkové služby na pobočce aaaauto v Teplicích.
Nesouhlasím s částkou, která mi byla naúčtována za doplňkové služby, nebyla jsem ze strany prodávajícího upozorněna na to, že je tato služba zpoplatněna, nesouhlasí cena vozu, nabídka byla cena 160000 a ve smlouvě je cena 179 053 Kč
Vrácení ceny 13 400 Kč + 3 999 Kč za doplňkové služby.
|
Tweet |
Směřuje-li jednání stran k uzavření smlouvy a tyto skutečnosti nejsou zřejmé ze souvislostí, má podnikatel dle § 1811 odst. 2 písm. c) občanského zákoníku povinnost sdělit spotřebiteli v dostatečném předstihu před uzavřením smlouvy nebo před tím, než spotřebitel učiní závaznou nabídku, cenu zboží nebo služby, případně způsob jejího výpočtu včetně všech daní a poplatků.
Povinnost uvádět cenu řádně vyplývá i ze zákona o ochraně spotřebitele. Informace o ceně nebo okolnost, že informace je neúplná anebo chybí, nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Plnění této povinnosti kontroluje Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět a vyžádat si informování o tom, jak bylo s podnětem naloženo.
Není-li doplňková službu zahrnuta v kupní smlouvě, pak se na tuto situaci vztahuje § 1817 občanského zákoníku. Podle tohoto ustanovení nesmí podnikatel po spotřebiteli požadovat další platbu, než kterou je spotřebitel povinen uhradit na základě hlavního smluvního závazku, pokud spotřebitel nedal k této další platbě výslovný souhlas.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vážená paní Pondělíková,
mám informaci, že Vaše záležitost by měla být vyřešena. Předpokládám, že kolegové se s Vámi ohledně řešení již spojili. Dejte pak prosím vědět, jak jste byla spokojená.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.