Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V pondělí 31. 5. autobus náhradní dopravy, který měl přijet do Rosic nad Labem v 16:28, číslo spoje 605339, tuto zastávku zcela vynechal a zkrátka jel z Pardubic rovnou do Chrudimi, dle slov místního pracovníka ČD, který nám vysvětloval, že příští řidič Rosice už snad nemine. Byla bych vděčná, kdyby se to neopakovalo, byla jsem takto nucena čekat na další spoj a doufat, že si cestu řidič opět nezkrátí. Děkuji, d pozdravem Salome Korbelová
31. 5. 15:28, spoj 605339
Dohlédnout na to, aby řidiči nevynechávali Rosice nad Labem.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.