Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#50970Týden zpoždění doručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
01.06.2021, před 4 lety

Barbora Větrovcová

Znění stížnosti

26.5. My měl být dourčovaný balíček - řidič řekl, že mi balíček uloží na parcel shop
27.6. Změna adresy doručení - řidič mě údajně nezastihl na adrese - nevolal
28.6. Kvůli 2x nepodařenému doručení mi bylo řečeno, že se balíček vrátí odesílateli. Po hovoru s podporou se měl balíček znovu doručovat v pondělí 31.5.
31.5. Při hovoru na podporu mi bylo řečeno, že se balíček bude doručovat zítra 1.5. urgentně
1.6. Dnes- čekám od 8 hodin na adrese a balíček stále nedorazil. Po hovoru na podporu pro informace o doručení jsem se dozvěděla, že balíček bude doručován v 16:00.
Již týden mám objednané zákaznice, které musím neustále přeobjednávat.


Produkt

80164598380, LYCOJET EYEBROW WAX gelový vosk na obočí, PRE&POST LOTION KIT sada ošetření, Dřevěná špachtle 114x10x2mm / nanuková, Dřevěná špachtle na obočí, Letáky LYCON,PINK FABRIC BAG reklamní taška velká


Požadované řešení

Vrácení peněz za dopravu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.6.2021 11:56, před 4 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.7.2021 13:27, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2021 12:34, před 3 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.