Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
26.5. My měl být dourčovaný balíček - řidič řekl, že mi balíček uloží na parcel shop
27.6. Změna adresy doručení - řidič mě údajně nezastihl na adrese - nevolal
28.6. Kvůli 2x nepodařenému doručení mi bylo řečeno, že se balíček vrátí odesílateli. Po hovoru s podporou se měl balíček znovu doručovat v pondělí 31.5.
31.5. Při hovoru na podporu mi bylo řečeno, že se balíček bude doručovat zítra 1.5. urgentně
1.6. Dnes- čekám od 8 hodin na adrese a balíček stále nedorazil. Po hovoru na podporu pro informace o doručení jsem se dozvěděla, že balíček bude doručován v 16:00.
Již týden mám objednané zákaznice, které musím neustále přeobjednávat.
80164598380, LYCOJET EYEBROW WAX gelový vosk na obočí, PRE&POST LOTION KIT sada ošetření, Dřevěná špachtle 114x10x2mm / nanuková, Dřevěná špachtle na obočí, Letáky LYCON,PINK FABRIC BAG reklamní taška velká
Vrácení peněz za dopravu
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.