Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
objednala jsem si u firmy Trops-sport zboží,které nebylo dodané dle objednávky.
Námořnické tričko TOP ČSSR - velikost M, Lze dotisknout: Text na záda
- text nebyl zadaný, jelikož jsem tam žádný nechtěla
Vodácká kšiltovka vlastní obrázek a jméno, Barva modrá - + poznámka obrázek kormidlo, jméno CUBA. - to je v pořádku.
U trička jsem udělala chybu, že jsem zvolila ikonku Text na záda, ale žádný text jsem nedopsala. jinak byla volba vzhled dle obrázku, což jsem nějak neřešila, tím že jsem klikla text .. ale žádný text jsem nezadala, tak jsem to brala, že žádný text nechci.
V případě, tedy této situace, kdy se pán z obchodu se mnou baví pouze emailem, nejsem schopna věc řešit. Ale beru to tak, že pokud nebyli schopni dodat tričko Text na záda, a žádný test jsem nedopsala, měla mě firma určitě kontaktovat, že mám chybnou varianku.
Pán odepsal, že i když tam jméno nebylo, tak předpokládali, že bude stejné jako u kšiltovky. Ale předpokládat neměli, měli mě určitě kontaktovat.
Prosím o radu.
Děkuji
Vl. Cichá
námořnické tričko top čssr -
Myslím, že mě firma měla kontaktovat, že nemám zadaný text na záda, určitě neměli předpokládat, že tam chci stejné jméno, jako na kšiltovce.
|
Tweet |
Pokud věc neodpovídá svým provedením objednávce, má spotřebitel možnost věc reklamovat. To platí bez ohledu na to, zda je věc upravena (resp. zhotovena) dle jeho individuálních požadavků.
Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní. Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje. Týká-li se problém jen části objednávky, může spotřebitel odstoupit jen od této části (tzn. v tomto konkrétním případě neodstoupí od celé kupní smlouvy, ale pouze od části, která se týká trička).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.