Společnost


Systém Centre s.r.o.

Počet nahlášených stížností:116
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

83%
17%
Toto skore je založeno na 12 stížnostech.

#50976Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 3 dny

Detail stížnosti

Publikováno
01.06.2021, před 4 lety

Ivan Vlček

Znění stížnosti

VSP Data a.s. odmítla opravit mikrofon tel. zn. Xiaomi Redmi 4X, z 16.11.2020


Požadované řešení

Aby to někdo, pokud možno v Praze, opravil.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.6.2021 14:21, před 4 lety

Pokud bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Rozporovat reklamaci je však nutné u prodejce.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.6.2021 16:27, před 4 lety

Dobrý den pane Vlčku,
kontaktujte nás na email, který naleznete na daňovém dokladu, naše reklamační oddělení vás pak bude kontaktovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2021 19:43, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.7.2021 17:58, před 3 lety


Ivan Vlček

Dobrý den,
děkuji za Vaše úsilí, v této chvíli je celá záležitost vyřešená.
Reklamaci mi neuznala VSP Data a.s. jako záruční servis telefonů zn: Xiaomi,
s tím, že telefon nepochází s oficiální distribuce ( asi ho přivezlo System Centre s.r.o. v rýži), tak jsem se obrátil na prodejce a ten opravu zařídil.
Náklady za zásilku u ČP od nich asi nedostanu, byť jsem jim chtěl telefon předat osobně na adrese Praha 10, Litevská 8, ale podle informací z recepce, se tam vyskytují silně nepravidelně.
S pozdravem
Ivan Vlček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2021 15:35, před 3 lety

Děkujeme spotřebiteli za vyjádření a stížnost tímto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.