Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Objednaná zásilka mě nebyla doručená, ale dopravce tvrdí , že mě ji předal.
Zde je komunikace ohledně zásilky.
Dobrý den, vaše rozhodnutí dělat mrtvého brouka mě nutí obrátit se jinam a tak se domoci doručení mého balíčku. Dnes zasílám komunikaci po emailu a na požádání i kamerový záznam ze dne "doručení" někomu, koho tento problém bude zajímat.
---------- Původní e-mail ----------
Od: Ania Fine
Komu: info@ppl.cz
Datum: 31. 5. 2021 17:43:07
Předmět: Re: Zásilka
Ještě jednou se chci zeptat, kdy mě dojde moje zásilka. Předem děkuji za odpověď.
---------- Původní e-mail ----------
Od: Ania Fine
Komu: info@ppl.cz
Datum: 28. 5. 2021 17:45:50
Předmět: Re: Zásilka
To určitě ne já byl sice dnes v nemocnici, ale moje matka je doma. Mohu se ale podívat na kamerový záznam dnešního dne a pokud víte v kterou hodinu mě měla být zásilka předána, tak mě to usnadníte.
---------- Původní e-mail ----------
Od: info@ppl.cz
Komu: liborek2311@seznam.cz
Datum: 28. 5. 2021 17:40:16
Předmět: Re: Zásilka
Dobrý den, pane Pohl,
reaguji na Váš e-mail.
V systému eviduji, že zásilka byla doručena na Vaší adrese. Nemohl Vaši zásilku převzít Váš příbuzný případně soused?
Děkuji a přeji hezký den.
S pozdravem
Nikola Bartošová
Specialista zákaznické péče
Zákaznický servis 225 331 500
Žádám doručení objednané zásilky.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.