Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#50989Chování zaměstnanců - organizace ve stanicích

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 8 minut

Detail stížnosti

Publikováno
02.06.2021, před 4 lety

Miroslav Šimůnek

Znění stížnosti

Dobrý den, včera 1.6. jsem jel vlakem v 18:15 z Kladna do Prahy Zličína, s přestupem v Hostivicích. Pokud vím, neměli jsme žádné zásadní zpoždění kolem 18:30 jsme byli v Hostivicích (myslím, že na dráhy úplně v normě). Vystoupil jsem s dcerou (6 let), ve stanici stály v podstatě 3 stejné identické lokálky a jelikož ČD skutečně velmi inteligentně zrušily v spoustě stanicích výpravčího, než dojdete k světelné tabuli nebo se zorientujete, tak to chvíli trvá. Závěr byl dost tragikomický - když jsme byli asi tak na půl cesty k vlaku na Zličín, tak pan řidič zavřel dveře a odjel. Fakt nevím, kde je problém, už od mala mi říkali, že menší vlak vždycky počká na ten větší, kdyby chtěl náhodou někdo přestoupit. Fakt nevím, proč byl problém, když přijel vlak z Kladna, počkat ty 2-3 minuty - nebo je to naschvál Arivě? Ještě jednou: vystoupili jsme z vlaku a ten přípoj do minuty odjel - tak to může udělat jedině DEBIL. Oba vlaky stály navíc na opačných koncích nádraží. Už se mi to stalo i minulý rok. Ať mi tedy někdo vysvětlí, co mám dělat, když ve stanici nic nefunguje, vy nevíte do kterého vlaku máte nastoupit a máte na to půl minuty.....


Požadované řešení

Vrátit výpravčího do Hostivic.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.6.2021 10:08, před 4 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.