Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 7 |
Zdravím, až do dnešního dne jsem byla velmi spokojená s vašimi službami, každý řidič byl vstřícný, ochotný a slušný. Dnes jsem
byla a jsem velmi nespokojena, už mi přešla chuť tuto službu okamžitě zrušit, jsem uz dlouho vaším klientem a celá řada těch
předcházejících ..... Řidič přijel o hodinu později, stává se,
že dojde ke zdržení, ale to vždy řidič řešil telef. otázkou,zda
budu ještě doma. Tentokrát nic, na můj dotaz pán odpověděl, že se mám zeptat něke jinde, docela mi to vyrazilo dech, na slušnou otázku-
Nevím jak to hodnotit. Zeptala jsem se pána na jméno, odvětil, že mě nic neřekne. Potraviny mě skládal v pergole na stůl a na židli
a pak mě salám v jednom pytlíku položil na zem. Nejsem mstivá a vím, že občas lidi ujedou, stěžovat na pána aninevímjaksejmenuje
mě přiměl jeho další počin, mám psa, řidič opominul na cestě zpátky zavřít branku, to už jsem brala jako schválnost.
Už dlouho jsem vaší klientkou,téměř od začátku této vaší služby, ale byla jsem tak znechucena, že jsem chtěla zrušit tuto službu.
Aspoň bych ušetřila nezanedbatelné částky, které u vás utrácím.
Řidič je mladý, dnes je drzý, za chvíli by mohl projevit zlobu
nějak jinak.
Šlechtová Zorka, čís. obj. 1322372732
Podrobnosti jsem už uvedla.
Je mi jedno, jak s mou stížností naložíte, domluva myslím by byla nanic, pán by si pomyslel něco na ten způsob,jako když jsem se ptala na jméno. Ráda bych věděla, co jste vybrali.
|
Tweet |
Nespokojenost s jednáním konkrétních zaměstnanců je nutné řešit přímo se společností. Je interní věcí společnosti, jak s takovým podnětem naloží. Spotřebiteli nevznikají přímé právní nároky na vyřízení tohoto požadavku. Spotřebitelka má uzavřenou smlouvu se společností a zaměstnanec jedná při výkonu práce za společnost, vůči které má spotřebitelka z uzavřené smlouvy práva a povinnosti.