Společnost


IKEA Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:108
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

81%
19%
Toto skore je založeno na 16 stížnostech.

#51001Neupravená faktura a blokace komunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.06.2021, před 4 lety

Adrien Fajfr

Znění stížnosti

Objednal jsem si na e-shopu zboží, ale z nějakého důvodu nebylo možné zadat firemní údaje. Odeslal jsem tedy objednávku a ihned napsal e-mail, že žádám o upravení fakturačních údajů z důvodu jejich technických problémů v košíku, kdy to nešlo vyplnit. Bylo mi napsáno, že jejich systém jim to neumožňuje a konec. Až poté, co jsem se naštval a žádal jsem o komunikaci s nadřízeným, tak mi bylo nabídnuto storno objednávky s tím, že si vytvořím novou. To jsem potvrdil a od té doby se mnou přestali komunikovat i po několika připomínkách a na žádnou zprávu neodepsali a objednávku mi po několika dnech odeslali. Je to již 10 dní od jejich poslední zprávy. Objednávka byla tedy zaplacená z firemního účtu, ale faktura je s osobními údaji a absolutně se nesnažili problém vyřešit a raději mi zablokovali. Takové jednání jsem nikdy u žádného e-shopu nezažil, je to má první stížnost na jakoukoli firmu a opravdu bych nečekal, že bude na Ikeu.


Požadované řešení

Upravit fakturační údaje a zjednat nápravu ve svém oddělení zákaznické péče.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2021 15:14, před 4 lety

Pokud podnikatel nabídl spotřebiteli zrušení závazku a spotřebitel tuto nabídku akceptoval, jde o zrušení závazku dohodou. Je-li závazek zrušen, má spotřebitel nárok na vrácení peněžních prostředků. Na druhé straně podnikatel má nárok na vrácení věci, pokud ji už spotřebiteli dodal.

Kromě zrušení závazku dohodou lze závazek zrušit i tím, že spotřebitel odstoupí od smlouvy do 14 dnů od převzetí koupeného zboží, byla-li uzavřena distančním způsobem (tzn. přes e-shop, přes mobil atp.). Odstoupením je závazek zrušen, a proto platí výše uvedené nároky spotřebitele a podnikatele obdobně.

Zákonný nárok na úpravu fakturačních údajů neexistuje. Chce-li spotřebitel provést nákup tzv. "na IČO" a daný prodejce mu to neumožňuje, může spotřebitel provést nákup u jiného prodejce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.7.2021 14:57, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2021 10:20, před 3 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.