Počet nahlášených stížností: | 108 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Objednal jsem si na e-shopu zboží, ale z nějakého důvodu nebylo možné zadat firemní údaje. Odeslal jsem tedy objednávku a ihned napsal e-mail, že žádám o upravení fakturačních údajů z důvodu jejich technických problémů v košíku, kdy to nešlo vyplnit. Bylo mi napsáno, že jejich systém jim to neumožňuje a konec. Až poté, co jsem se naštval a žádal jsem o komunikaci s nadřízeným, tak mi bylo nabídnuto storno objednávky s tím, že si vytvořím novou. To jsem potvrdil a od té doby se mnou přestali komunikovat i po několika připomínkách a na žádnou zprávu neodepsali a objednávku mi po několika dnech odeslali. Je to již 10 dní od jejich poslední zprávy. Objednávka byla tedy zaplacená z firemního účtu, ale faktura je s osobními údaji a absolutně se nesnažili problém vyřešit a raději mi zablokovali. Takové jednání jsem nikdy u žádného e-shopu nezažil, je to má první stížnost na jakoukoli firmu a opravdu bych nečekal, že bude na Ikeu.
Upravit fakturační údaje a zjednat nápravu ve svém oddělení zákaznické péče.
|
Tweet |
Pokud podnikatel nabídl spotřebiteli zrušení závazku a spotřebitel tuto nabídku akceptoval, jde o zrušení závazku dohodou. Je-li závazek zrušen, má spotřebitel nárok na vrácení peněžních prostředků. Na druhé straně podnikatel má nárok na vrácení věci, pokud ji už spotřebiteli dodal.
Kromě zrušení závazku dohodou lze závazek zrušit i tím, že spotřebitel odstoupí od smlouvy do 14 dnů od převzetí koupeného zboží, byla-li uzavřena distančním způsobem (tzn. přes e-shop, přes mobil atp.). Odstoupením je závazek zrušen, a proto platí výše uvedené nároky spotřebitele a podnikatele obdobně.
Zákonný nárok na úpravu fakturačních údajů neexistuje. Chce-li spotřebitel provést nákup tzv. "na IČO" a daný prodejce mu to neumožňuje, může spotřebitel provést nákup u jiného prodejce.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.