Společnost


ABOUT YOU SE & Co. KG

Počet nahlášených stížností:75
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

28%
72%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#51003Nevrací peníze po vrácení zboží v zákonné lhůtě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.06.2021, před 4 lety

František Hrnčíř

Znění stížnosti

Dobrý den, chtěl bych požádat o radu,
dne 12.4.2021 jsem si z About you objednal zboží, které bylo rozesláno na 2x a z každé části jsem něco vracel, ať už kvůli velikostem nebo výrobním chybám, druhá část objednávky a následné reklamace proběhla v pořádku, nýbrž z první části mi stále chybí 2 798,- o kterých na střídačku tvrdí, že byly vyrovnány a nebo že poslední část byla zaslána 18.5. ale po dvou týdnech stále nic nepřišlo a už jsem bezradný. O to hůř, že podobný problém mám s jinou objednávkou z data 13.4.2021, kde mi dluží 2 078,- a přes zaslané potvrzení o přijetí reklamovaného zboží(21.4.2021),jak u předešlého případu, někde nastala údajná chyba v systému, a i přes neustále naléhání na nějaké informace se doteď odkazují na čekání na odpověď z finančního oddělení.

---

Alexandra
1. 6. 15:26
Dobrý den pane Hrnčíři,

děkujeme za Váš e-mail.

Mrzí nás vzniklé nejasnosti.
Bohužel co se týká objednávky aycz-554-100649693, obdrželi jsme původně chybnou informaci.
Částka za zmíněnou objednávku byla vyplacena 27. 4. 2021.
Ve Vašem zákaznickém účtu evidujeme tyto bankovní údaje: IBAN: CZ17XXXXXXXXXXXXXXXX0063 BIC: GIBACZPXXXX
Prosíme Vás tedy ještě jednou o kontrolu.
Objednávkou aycz-554-100745566 se stále zabývá naše finanční oddělení, prosíme o strpení.

Děkujeme za pochopení.

S pozdravem

Alexandra


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2021 10:22, před 4 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal.

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Německa, doporučujeme spotřebiteli aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.7.2021 16:32, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2021 10:22, před 3 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.