Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#51005Nevrácení platby za vrácené zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

22 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.06.2021, před 4 lety

Nikola Novosádová

Znění stížnosti

29.1.2021 mi z eshopu https://www.lidl-shop.cz/ potvrdili vrácení zboží za 598 Kč
I přes to, že jsem poslala již 6 urgencí mi eshop částku nevrátil.
Veškerá komunikace skončila tím, že částku vrátili a mám kontaktovat svoji banku. Na můj účet nicméně částka nepřišla a proto jsem po eshopu požadovala potvrzení o platbě. Od té doby se odmlčeli a nereagují na zprávy. Je to moje již minimálně čtvrtá zkušenost, kdy z eshopu musím vrácení peněz urgovat, nicméně nikdy to nedospělo do fáze, kdy přestali komunikovat a nedokážu částku získat zpět.


Produkt

Ložní prádlo z Lidl shopu, nevrácení peněz


Požadované řešení

Okamžité vrácení částky a veřejná omluva


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2021 09:40, před 4 lety

Pokud byla smlouva uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky za veškeré vrácené zboží nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.6.2021 09:55, před 4 lety

Dobrý den, za komplikace i časovou prodlevu spojenou s vrácením platby se Vám omlouváme. Situaci jsme prověřili a evidujeme, že příslušné oddělení již celou záležitost řeší. Požadavek jsme zaurgovali a v nejkratším možném termínu budete kontaktována. Děkujeme, že jste se na nás prostřednictvím dTestu obrátila. Přejeme, pokud možno, hezký den. S pozdravem Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.6.2021 17:19, před 4 lety


Nikola Novosádová

Ani po 17 dnech od vyjádření společnosti lidl k mé stížnosti (viz výše) peníze nevrátili ani mě nekontaktovali. Za 5 dní tomu bude 5 MĚSÍCŮ!!!!!! od doby, kdy mi emailem potvrdili přijetí vráceného zboží.
Vážená společnost Lidl, co pro vás znamená "v nejkratším možném termínu"?
Na svém webu stále uvádíte, že peníze zpravidla vracíte do 7 dnů od vrácení.
Toto tvrzení je výsměchem všem zákazníkům ke kterým jste se zachovali stejně a ignorujete jejich stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.6.2021 17:19, před 4 lety


Nikola Novosádová

Ani po 17 dnech od vyjádření společnosti lidl k mé stížnosti (viz výše) peníze nevrátili ani mě nekontaktovali. Za 5 dní tomu bude 5 MĚSÍCŮ!!!!!! od doby, kdy mi emailem potvrdili přijetí vráceného zboží.
Vážená společnost Lidl, co pro vás znamená "v nejkratším možném termínu"?
Na svém webu stále uvádíte, že peníze zpravidla vracíte do 7 dnů od vrácení.
Toto tvrzení je výsměchem všem zákazníkům ke kterým jste se zachovali stejně a ignorujete jejich stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.6.2021 15:48, před 4 lety

Nedošlo-li i přes příslib společnosti k vrácení platby, může spotřebitelka zaslat společnosti tzv. předžalobní výzvu (více na https://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva). V krajním řešením přistoupit k vymáhání poplatku soudní cestou, patrně nejlépe skrze elektronický platební rozkaz (za tímto účelem je možné kontaktovat advokáta, viz https://www.dtest.cz/advokati).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

S ohledem na nevyřešení stížnosti ji tímto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.