Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
29.1.2021 mi z eshopu https://www.lidl-shop.cz/ potvrdili vrácení zboží za 598 Kč
I přes to, že jsem poslala již 6 urgencí mi eshop částku nevrátil.
Veškerá komunikace skončila tím, že částku vrátili a mám kontaktovat svoji banku. Na můj účet nicméně částka nepřišla a proto jsem po eshopu požadovala potvrzení o platbě. Od té doby se odmlčeli a nereagují na zprávy. Je to moje již minimálně čtvrtá zkušenost, kdy z eshopu musím vrácení peněz urgovat, nicméně nikdy to nedospělo do fáze, kdy přestali komunikovat a nedokážu částku získat zpět.
Ložní prádlo z Lidl shopu, nevrácení peněz
Okamžité vrácení částky a veřejná omluva
|
Tweet |
Pokud byla smlouva uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky za veškeré vrácené zboží nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Dobrý den, za komplikace i časovou prodlevu spojenou s vrácením platby se Vám omlouváme. Situaci jsme prověřili a evidujeme, že příslušné oddělení již celou záležitost řeší. Požadavek jsme zaurgovali a v nejkratším možném termínu budete kontaktována. Děkujeme, že jste se na nás prostřednictvím dTestu obrátila. Přejeme, pokud možno, hezký den. S pozdravem Lidl Česká republika
Ani po 17 dnech od vyjádření společnosti lidl k mé stížnosti (viz výše) peníze nevrátili ani mě nekontaktovali. Za 5 dní tomu bude 5 MĚSÍCŮ!!!!!! od doby, kdy mi emailem potvrdili přijetí vráceného zboží.
Vážená společnost Lidl, co pro vás znamená "v nejkratším možném termínu"?
Na svém webu stále uvádíte, že peníze zpravidla vracíte do 7 dnů od vrácení.
Toto tvrzení je výsměchem všem zákazníkům ke kterým jste se zachovali stejně a ignorujete jejich stížnosti.
Ani po 17 dnech od vyjádření společnosti lidl k mé stížnosti (viz výše) peníze nevrátili ani mě nekontaktovali. Za 5 dní tomu bude 5 MĚSÍCŮ!!!!!! od doby, kdy mi emailem potvrdili přijetí vráceného zboží.
Vážená společnost Lidl, co pro vás znamená "v nejkratším možném termínu"?
Na svém webu stále uvádíte, že peníze zpravidla vracíte do 7 dnů od vrácení.
Toto tvrzení je výsměchem všem zákazníkům ke kterým jste se zachovali stejně a ignorujete jejich stížnosti.
Nedošlo-li i přes příslib společnosti k vrácení platby, může spotřebitelka zaslat společnosti tzv. předžalobní výzvu (více na https://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva). V krajním řešením přistoupit k vymáhání poplatku soudní cestou, patrně nejlépe skrze elektronický platební rozkaz (za tímto účelem je možné kontaktovat advokáta, viz https://www.dtest.cz/advokati).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
S ohledem na nevyřešení stížnosti ji tímto uzavíráme.