Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den,
kdybych měl vynechat sprosté slova, nic nenapíšu!
Alza! Neschopná firma která zaměstnává neschopné lidi!
Dotyčný který na tuto stížnost napíše opět odepíše robotickou zprávu typu - ráda / rád vše vyřeším napište na obchod@alza.cz standartní odpověď.
Zboží se vrátilo před 4 dny do skladu - při objednávce mi dorazil balík poškozený a tak mi obchod vrátil peníze za nedodané zboží.
To co jsem měl, jsem, ale posílal zpět protože chci komplet objednávku bez doobjednání!
Zásilka byla před 4 dny vrácena sklad kolem 10.42 a ve 12h jsem psal na FB Alzy + na chat Alza - Alza Premium, obě operátorky psali, že zaurguijí sklad! kolem 15h píšou, že už o ní ví a že balík viděli! A že mi vystaví dobropis!
17h píšu a nic! Prý ještě nejsou peníze vystavené spíš další den!
Je další den večer a za celý den nikdo nic nevystavil!
Další den také nic a dnes? 3.6. také nic!
Nyní semnou už ani nekomunikuje paní na chatu Alza Premium ani na FB!
Odporné chování operátoru!
+ neschopní operátoři kteří vyřizují emaily, protože mi během noci jeden stejný operátor odpoví i když mu jasně uvedu v emailu, že mám na účtě 2 dobropisy, jeden za nedodané a druhý za proplacenou dopravu kterou zasílám do ALzy, a 2x mi odpoví a zasílá email s dobropisem o kterém už skoro 7 dní vím!
Žádám o okamžité vystavení dobropisu za vrácené zboží v objednávce: 440312756
Jedná se o: 2x Airtag klíčenka, 1x Magsafe, 1x adaptér, 1x redukce
|
Tweet |
Pokud má spotřebitel na základě smluvního nebo zákonného titulu nárok na vrácení peněz, měla by mu je společnost neprodleně vydat. V opačném případě by totiž zadržovala peníze spotřebitele bez právního důvodu a mohla by se tím dopustit bezdůvodného obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, děkuji za Vaši zprávu a mrzí mě jakým způsobem na Vás situace působí. Bohužel veškeré zásilky které jsou vráceny musí projít procesem příjmu a zpracováním a tento proces může chvíli trvat dle vytíženosti daného oddělení a počtu vrácených balíků. Prověřila jsem informace a zjistila jsem, že již došlo ke zpracování všech vrácených produktů a byly vystaveny dobropisy č. 3210520754
3210522205
3210539881
3210539888
3210539889
3210539895
3210539897
U všech výše uvedených dobropisů potvrzuji, že došlo k jejich proplacení a připsání platby probíhá nejpozději do 5 pracovních dní avšak věřím, že částky obdržíte na svůj bankovní účet mnohem dříve a vše bude v pořádku. Za vzniklé nepříjemnosti se Vám omlouvám a věřím, že do budoucna budete mít s Vašimi případnými budoucími nákupy pozitivnější dojmy než-li nyní. S přáním hezkého dne, Eva, péče o zákazníky.
Dobrý den,
přijde vám normální chování operátorů a lidí na emailu?
Na to, že jsem AlzaPremium jsem vám během 3 dnů zaslal 26 mailu a odpověd mám od jednoho!
Chování nehorázné!
Konkurence by se omluvila a nabídla kompenzaci kór když jsem ještě k tomu Premium!
To mám být váš stálý zákazník?
Tak mi alespoň nabídněte 200,- do AlzaKreditu ať vím že vaše omluva je myšlena vážně a né jen jako povinnost odpovědět a dokončit svojí práci operátorky!
děkuji
Dobrý den,
děkuji za zprávu. Celý případ jsem prověřila a z naší strany bylo postupováno řádně a dobropisy byly vystaveny neprodleně po navrácení zboží zpět k nám. Ve zprávě nám zákazník dne 30.5. uvedl, že následující den předá zásilku kurýrovi. Následně se kolegové snažili zpracování zaurgovat na našem skladu, kdy vše proběhlo dle možností v co nejkratší době a dne 5.6. byly vystaveny dobropisy, které byly dále proplaceny. Zákazníkovi v této souvislosti bylo také z naší strany uhrazeno dopravné za zaslání zásilky zpět k nám. Co se týče komunikace, byl z naší strany informován jak prostřednictvím e-mailu, tak prostřednictvím chatu. Chápu, že situace nemusí být příjemná a ještě jednou se Vám jménem naší společnosti omlouvám. Věřím, že do budoucna se budeme moci opět setkat při vzájemné spolupráci. S přáním pěkného zbytku dne, Dita, péče o zákazníky
S ohledem na to, že zákonnou povinnost vrácení spotřebitelova plnění společnost splnila a další komunikace se "točí v kruhu", stížnost tímto uzavíráme. Děkujeme stranám za součinnost.