Společnost


Tally Weijl Retail Czech s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#5101Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.11.2014, před 10 lety

Stanislava Klímová

Znění stížnosti

Dne 6.2.2014 jsem zakoupila pro vnučku legíny. Reklamaci jsem uplatňovala dne 1.7.2014 a důvodem byl odřený vzorek.
Moje reklamace nebyla kladně vyřízena, jako důvod byl uveden, že vzorek se odřel nošením.Zboží jsem nepřevzala,a znovu reklamovala (2. reklamace)s tím, že za dobu 5-ti měsíců od koupi je nenositelné.
Pracovnice, která reklamaci vyřizuje mě opět nevybíravým způsobem sdělila, že si mám legíny vzít, že se v nich vnučka "válela" doma a že je normální, že se odřou.
Z tohoto důvodu jsem do prodejny dne 9.11. 3014 zašla znovu a to s písemným vyjádřením, že odstupuji od kupní smlouvy a žádám vrácení peněz z důvodu:
- nebyla jsem o výsledku jak první, tak i druhé reklamace informována do 30-ti dnů od začátku reklamačního řízení
-reklamaci jsem uplatňovala do 6-ti měsíců, kdy ze zákona platí, že vadou toto zboží trpělo již v okamžiku převzetí
Pracovnice toto vyjádření nepřevzala a odmítla se též k uvedené záležitosti písemně vyjádřit. Její sdělení bylo, že nemají povinnost o výsledku reklamace informovat, a že si vadu mám nechat posoudit odborníkem-z úpletu se vzorek vždy odírá.


Produkt

Z reklamačního listu: legíny 7612596429014 vel.38, Pazderová


Požadované řešení

Chci vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2014 14:12, před 10 lety

Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající, měl by buď prokázat, že vada nebyla na zboží přítomná při převzetí (v té době se mohlo jednat o vadu, které nebyla seznatelná pouhým okem)nebo naopak prokázat, že byla způsobena spotřebitelem a tím vyloučit skutečnost, že by byla na zboží při převzetí. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odoborným, nejlépe znaleckým posudkem. V tomto případě se stále jedná o jednu reklamaci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2015 18:47, před 10 lety

Společnost Tally Weijl Retail Czech s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Spotřebitelka má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.