Počet nahlášených stížností: | 52 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Již tomu bude téměř 10 měsíců, co se dohaduji se společností Medik Haus, předtím Platan Clinick o navrácení peněz za provedené služby aplikaci Verjú neboli "bezbolestnou liposukci", bez jakéhokoliv účinku. MH klinika? deklaruje, že již po 1: aplikaci jsou viditelné výsledky, já si zakoupila po poradě s "lékařkou"? 3 aplikace, které jsem absolvovala a všechna doporučení akceptovala- zvýšené množství tekutin, více pohybu, lehká letní strava...Výsledek 0! Poté co jsem vyčkala asi 10 týdnů, jsem se snažila kontaktovat MH telefonicky poté i písemně, bez výsledku. Nakonec jsem se nějakým zázrakem dovolala na jednu z jejich linek a dostala tel. na paní L. G. a od té doby mi neustále píše nesmysly o tom, že jen mně o nefunguje, že u ostatních mají úžasné výsledky! Byla jsem i na přeměření, kde mi opět bylo řečeno, že chyba je na mojí straně, protože můj metabolismus je špatný a další "kecy v kleci", mám celkem hodně pohybu a jen mírnou nadváhu a očekávala jsem, že mi tato aplikace pomůže s ní pohnout, na jejich stránkách bombastické recenze jak je vše levné! a neuvěřitelně funguje! Zatímco zde čtu stejné recenze s podobnou zkušeností...Zvažuji, obrátit se na ČOI aby prověřila onu slavnou kliniku, která již dokonce i změnila název!
Liposukce Verjú - bezbolestná, deklarace je, že již při 1.aplikaci mají být vidět výsledky
Žádala jsem o vrácení celé částky 19 355,- Kč, to mi bylo zamítnuto, s tím, že jsem jejich služby využila opakovaně! 3x po sobě, ovšem ty služby jsou bez výsledku, čili mám nárok na navrácení celé částky zpět.
|
Tweet |
Poskytnutou službu může spotřebitelka také reklamovat. Výhrady by měla spotřebitelka uplatnit co nejdříve. Podle povahy vady je pak možné v prvé řadě žádat bezplatnou nápravu. Není-li možné nedostatek odstranit, zákazník má právo požadovat slevu z ceny.
V tomto případě záleží na skutečnosti, co bylo ze strany poskytovatele služby deklarováno a zda spotřebitel splnil všechny podmínky pro dosažení výsledku.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.