Společnost


NEUMANN TOUR s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5102Nemožnost vrácení zakoupenáho zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 9 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.11.2014, před 10 lety

František Tesařík

Znění stížnosti

Dne 6.11.14 jsem zakoupil polarizační lampu zřejmě na přdváděcí akci a po zralé úvaze jsem se rozhodl zboží vrátit.Proto jsem 15,11,14 odeslal doporučený dopis ve kterém od kupní smlouvy odstupuji.Společnost na dopis nereaguje a telefo nebere.Nevím jak dále postupovat a proto Vás žádám o pomoc při řešení mé záležitosti.
Děkuji za odpověd a případnou pomoc.


Požadované řešení

Upozornit-donutit společnoat ,aby plnila ustanovení kupní smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2014 14:33, před 10 lety

Byla-li uzavřena smlouva mimo prostory obvyklé k podnikání, spotřebitel má právo od takto uzavřené smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží. Smlouva je uzavřena mimo prostor obvyklý k podnikání, dojde-li k jejímu uzavření například u spotřebitele doma, na předváděcí akci v hotelu či restauraci nebo během zájezdu organizovaného podnikatelem za účelem propagace a prodeje zboží či poskytování služeb.

Odstoupení je jednostranné právní jednáním, kterým se smlouva od počátku ruší. Podmínkou je, že odstoupení musí společnosti dojít. Tento fakt by si měl spotřebitel ověřit na poště a nechat si vytisknout doklad o dodání zásilky. I v případě odmítnutí zásilky, se zásilka považuje za doručenou. Občanský zákoník stanoví, že strany si po odstoupení mají vrátit vzájemné plnění bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Spotřebitel musí míz k dispozici informaci, na jakou adresu má vrátit zakoupené zboží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2015 12:23, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že se nám se společností nepodařilo navázat kontakt, jsme nuceni stížnost z tohoto důvodu uzavřít. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.