Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#51023Nevrácení částky - Reference #416251947: LIDL

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.06.2021, před 4 lety

Jana Srbová

Znění stížnosti

27.4.2021 byla přijatá vratka za zboží, současně byl společností vytvořený dobropis na částku 4027,- . V podmínkách k řešení vrácení peněz za vrácené zboží je uvedeno, že za vrácené zboží je platba provedena průměrně do 7 dní. Reagovala jsem na vrácení platby celkem 6x, resp. pouze po nějakém kontaktním formuláři, s tím, že vždy zřejmě automat nejprve poděkoval, poté napsal, že platbu mám očekávat v příštích dnech.
Po mé další, celkem ostřejší reakci, mi bylo prostřednictvím mailu vysvětleno, že došlo k technické chybě při skenování a očekávat peníze mám opět v příštích dnech.
Tentokrát už i s podpisem M.K. = zákaznický servis. Na společnost jsem 2x psala číslo účtu, opětovně poslala kopii poslaného dobropisu, kde jsou uvedeny všechny údaje - tzn. č. objednávky a veškeré údaje nutné k vyřízení.


Produkt

100254975005GO-DE textil a paletový nábytek, obj. 9820073694 ze dne 9.4.2021


Požadované řešení

Okamžité vrácení částky dle vráceného zboží ve lhůtě a dobropisu ve výši 4027,-.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2021 08:24, před 4 lety

Pokud byla smlouva uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky za veškeré vrácené zboží nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.6.2021 09:48, před 4 lety

Dobrý den, za komplikace i časovou prodlevu spojenou s vrácením platby se Vám omlouváme. Situaci jsme prověřili a evidujeme, že s Vámi již bylo vše ze strany zákaznického servisu dořešeno a požadavek na vrácení platby byl odeslán na banku dne 4. 6. 2021. Vrácená částka by měla být v nejbližších dnech připsána na Váš účet. Proto prosíme o kontrolu Vašeho internetového bankovnictví. Děkujeme, že jste se na nás prostřednictvím dTestu obrátila. Přejeme, pokud možno, hezký den. S pozdravem Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2021 15:52, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2021 13:48, před 3 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.