Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 9 |
27.4.2021 byla přijatá vratka za zboží, současně byl společností vytvořený dobropis na částku 4027,- . V podmínkách k řešení vrácení peněz za vrácené zboží je uvedeno, že za vrácené zboží je platba provedena průměrně do 7 dní. Reagovala jsem na vrácení platby celkem 6x, resp. pouze po nějakém kontaktním formuláři, s tím, že vždy zřejmě automat nejprve poděkoval, poté napsal, že platbu mám očekávat v příštích dnech.
Po mé další, celkem ostřejší reakci, mi bylo prostřednictvím mailu vysvětleno, že došlo k technické chybě při skenování a očekávat peníze mám opět v příštích dnech.
Tentokrát už i s podpisem M.K. = zákaznický servis. Na společnost jsem 2x psala číslo účtu, opětovně poslala kopii poslaného dobropisu, kde jsou uvedeny všechny údaje - tzn. č. objednávky a veškeré údaje nutné k vyřízení.
100254975005GO-DE textil a paletový nábytek, obj. 9820073694 ze dne 9.4.2021
Okamžité vrácení částky dle vráceného zboží ve lhůtě a dobropisu ve výši 4027,-.
|
Tweet |
Pokud byla smlouva uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky za veškeré vrácené zboží nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Dobrý den, za komplikace i časovou prodlevu spojenou s vrácením platby se Vám omlouváme. Situaci jsme prověřili a evidujeme, že s Vámi již bylo vše ze strany zákaznického servisu dořešeno a požadavek na vrácení platby byl odeslán na banku dne 4. 6. 2021. Vrácená částka by měla být v nejbližších dnech připsána na Váš účet. Proto prosíme o kontrolu Vašeho internetového bankovnictví. Děkujeme, že jste se na nás prostřednictvím dTestu obrátila. Přejeme, pokud možno, hezký den. S pozdravem Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.