Počet nahlášených stížností: | 561 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobry den, tato firma nereagovala v prubehu objednavky ze dne 27.12.2020 na maily,kdy uz jsem v unoru psal,jak vypada z objednavkou pote jsem psal mail jeste jeden a s paradou pak v kvetnu tasilku odeslali,aniz by kdokoliv reagoval a pote co jsem zasilku neprebral,tak se odvolavaji na sve obchodni podminky a vyhrozuji Vam predanim vymahani aspon postovneho 149,- Kc
Prisel jsem o vic,ale podle vsech recenzi,ktere si ted vsude ctu,tak by tato firma uz davno asi nemela existovat.
A na telefonim cisle,ktere vsude uvadeji je hlaseno,ze cislo neexistuje.
Na mail nikdy nikdo neodpovi
Koupe 2ks obalu na mobilni telefony
Zrusit firmu podvodnou a myslim,ze vsem kteri s nimi maji problemy,tak se omluvit a vratit penize by bylo lidsky i obchodne fer
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Pokud spotřebitel dal společnosti najevo, že o zpožděné dodání nemá zájem (přičemž jednání spotřebitele nemusí být výslovně označeno jako odstoupení od smlouvy), došlo k zániku závazku. V takovém případě spotřebitel nemá povinnost zboží převzít a nemá ani povinnost hradit kupní cenu. Pokud k zániku závazku nedošlo (např. spotřebitel od smlouvy neodstoupil a na zpožděném dodání trval), trvají nadále povinnosti spotřebitele vyplývající mu z daného závazku - tzn. povinnost zaplatit kupní cenu a převzít zboží.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.