Společnost


Dopravní podnik města České Budějovice, a.s.

Počet nahlášených stížností:66
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#51030Na zastávce parkoviště Jírovcova chybí označení změny že linka č 23 od 1.6. již není zdarma a vybírají se tam pokuty.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
04.06.2021, před 4 lety

Denisa Prágrová

Znění stížnosti

4.6.2021 v 8:02 spoj ze směru parkoviště Jírovcova č.23 (nástup 7:58 parkoviště Jírovcova)jsem dostala pokutu 600 Kč. Platbu jsem uhradila. Dozvěděla jsem se, že od 1.6. linka není zdarma a lístek z parkoviště musím mít u sebe. Na zastávce není žádné upozornění o změně. Revizor č 303 mě upozornil, že byla odstraněna cedule zdarma. Za mě je to nedostatečné upozornění. Lístek mám v autě, chtěla jsem dát ŠPZ, vrátit se po něj, můžu dát potvrzení že je placen z mého účtu. Revizory to odmítli řešit stejně jako na lince po telefonu. Že jsem se měla informovat na stránkách DP a měli na to školení. Přijde mi to jako hodně zásadní změna a pokud DP dává na zastávce výrazné a barevné reklamy, proč občany ČB řádně velikou barevnou cedulí neupozorní o tak výrazné změně. Kolik let je to zdarma a teď je to zpoplatněné a já jsem to měla sledovat na stránkách. Další 2 lidi dostali pokutu kvůli parkovacímu lístku stejně jako já. Jsme slušní lidé a zasloužíme si trochu tolerance. Nejeli jsem na černo záměrně. Žádám Vás o vrácení platby. Ráda doložím všechny informace, potvrzení a dokumenty. Rozhovor s revizorem i můj telefonát byl nahráván.


Produkt

linka 23, odjezd 7:58 z parkoviště Jírovcova 4.6.2021, pokuta na zastávce JŠ Bára, číslo bloku pokuty: 015389, číslo revizora 303


Požadované řešení

vrácení zaplacené pokuty ve výši 600 Kč, řádně označit zastávky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2021 16:17, před 4 lety

Spotřebitel se při využívání městské hromadné dopravy musí řídit platným jízdním řádem, resp. ceníkem přepravce. Pokud je jízda zpoplatněná, je spotřebitel povinen uhradit cenu za přepravu. Na druhé straně, situace popsaná ve stížnosti je velmi specifická a došlo-li k takto významné změně platových povinností spotřebitele (tzn. dlouhodobě bezplatně poskytovaná služba byla změněna na úplatnou službu), máme za to, že by mělo ze strany provozovatele následovat upozornění na změnu, byť by šlo o upozornění jen přechodného charakteru. "Specifické" je i datum změny a datum provádění kontrol.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.7.2021 16:50, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2021 11:39, před 3 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.