Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dámsku bundu som objednala cez internet.Ako som bundu otvorila som zistila že chýba na zipse jeden zub. Na druhý deń som bundu poslala doporučene na adresu Atali s.r.o. P.O.BOX 324 83000 Bratislava
.Nazov XueShiYa
Dámsku bundu si prosím vymeniť za nepoškodenú. Tú istú veľkosť aj farbu.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. V takovém případě může spotřebitel uplatnit práva z vadného plnění. Spotřebitel tedy může požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Pokud spotřebitel uplatnil reklamaci, musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna.
Nebude-li možné spor mezi spotřebitelem a podnikatelem urovnat smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, paní Gasparkova,
děkujeme za informaci. Ohledně vyřízení Vás bude informovat reklamační oddělení.
Děkujeme za pochopení.
Hezký den přeje
Lucka B.
PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý deň .Z PoštovnéZDARMA CZ. mi napísala Lucka B.ze ďakujem za informáciu a ohľadne vyzizeni ma bude informovať reklamačné oddelenie.To mi poslala ešte 10.06.2021. Zatiaľ ma nikto o ničom neinformoval . Ďakujem Gašparková
Dobrý den, paní Gasparkova
děkujeme za informaci a je nám velice líto, že reklamační oddělení ještě nevyřídilo Vaši reklamaci. Prosíme o zaslání fotografie podacího lístku, abychom zkontrolovali údaje a adresu a reklamaci dokončíme na základě této fotografie. Fotografii podacího lístku nám prosím zašlete na email info@postovnezdarma.cz.
Děkujeme.
Hezký den přeje,
Lucka B.
Hodnocení:
Komentář: Velke dakujem. Keby som Vas neoslovila tak peniaze nemam ,Dakujem Gasparkova
Děkujeme stranám za součinnost a stížnost tímto uzavíráme.