Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#51033Pokazený zips na dámskej bunde

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.06.2021, před 4 lety

Anna Gasparkova

Znění stížnosti

Dámsku bundu som objednala cez internet.Ako som bundu otvorila som zistila že chýba na zipse jeden zub. Na druhý deń som bundu poslala doporučene na adresu Atali s.r.o. P.O.BOX 324 83000 Bratislava


Produkt

.Nazov XueShiYa


Požadované řešení

Dámsku bundu si prosím vymeniť za nepoškodenú. Tú istú veľkosť aj farbu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.6.2021 10:13, před 4 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. V takovém případě může spotřebitel uplatnit práva z vadného plnění. Spotřebitel tedy může požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Pokud spotřebitel uplatnil reklamaci, musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna.

Nebude-li možné spor mezi spotřebitelem a podnikatelem urovnat smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.6.2021 13:57, před 4 lety

Dobrý den, paní Gasparkova,

děkujeme za informaci. Ohledně vyřízení Vás bude informovat reklamační oddělení.

Děkujeme za pochopení.

Hezký den přeje
Lucka B.
PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2021 19:29, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.7.2021 22:39, před 3 lety


Anna Gasparkova

Dobrý deň .Z PoštovnéZDARMA CZ. mi napísala Lucka B.ze ďakujem za informáciu a ohľadne vyzizeni ma bude informovať reklamačné oddelenie.To mi poslala ešte 10.06.2021. Zatiaľ ma nikto o ničom neinformoval . Ďakujem Gašparková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.7.2021 11:15, před 3 lety

Dobrý den, paní Gasparkova

děkujeme za informaci a je nám velice líto, že reklamační oddělení ještě nevyřídilo Vaši reklamaci. Prosíme o zaslání fotografie podacího lístku, abychom zkontrolovali údaje a adresu a reklamaci dokončíme na základě této fotografie. Fotografii podacího lístku nám prosím zašlete na email info@postovnezdarma.cz.

Děkujeme.

Hezký den přeje,
Lucka B.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
4.8.2021 11:12, před 3 lety


Anna Gasparkova

Hodnocení:

Komentář: Velke dakujem. Keby som Vas neoslovila tak peniaze nemam ,Dakujem Gasparkova

Vyjádření dTestu k uzavření případu

Publikováno
4.8.2021 13:35, před 3 lety

Děkujeme stranám za součinnost a stížnost tímto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.