Počet nahlášených stížností: | 16 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, má zkušenost a Auto Kelly je tedy špatná, velmi špatna. U Auto Kelly je tedy důležité nespoléhat na dobu dodání, hlavně pokud spěcháte.
My potřebovali šrouby (BMW 07129901481) kde se na stránkách oháněli dodáním do 96 hodin! Bohužel je to jen reklamní trik, jak nalákat zákazníky. Námi objednané šrouby v pondělí 31.5. okolo poledne nám dodají nejdříve v pondělí 7.6.
Na infolince vám laxní zaměstnanec řekne, že on za to nemůže, on to tam nenapsal, a že máme prostě smůlu.
Takže pokud spěcháte na určitou věc, tak určitě nespoléhejte na jejich ujištění ohledně dodání. O ochotě a milém přístupu si taky můžete nechat zdát.
šrouby BMW 07129901481
No tak asi by to chtělo proškolit zaměstnance, aby byli vstřícnější, ochotnější a milejší. Poté by taky nebylo špatné všechny ne zrovna pravdivé věci odstranit z eshopu.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodejce nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Pokud je sjednaná doba dodání 4 dny, máme za to, že po uplynutí původně sjednané doby pro dodání (4 dny) se tato doba prodlužuje v tomto konkrétním případě nanejvýš o čtvrtinu původně sjednané doby, tedy o jeden den. Proto platí, že byla-li objednávka provedena v pondělí, má spotřebitel v pátek (v případě trvajícího nedodání zboží) nárok na odstoupení od smlouvy z důvodu prodlení na straně prodejce. Je-li prodlením způsobena škoda, má spotřebitel nárok na její náhradu z titulu porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.