Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Objednala jsem v eshopu mikiny pro děti. Zboží jsem zaplatila předem na účet. Nemám ani zboží, ani peníze. Stránky obchodu už taky nemůžu najít. Dole je kopie mailu o přijeti platby.
Objednávka 17598741 Vážený zákazníku, děkujeme Vám. Právě jsme v pořádku přijali platbu za Vaši objednávku 17598741 ze dne 11.4.2021 17:59:03. Co nejdříve začneme pracovat na vyřízení Vaší objednávky a její předání našim dodavatelům. V případě otázek prosím nejprve čtěte FAQ (často kladené dotazy) či obchodní podmínky. Děkujeme za pochopení. Přejeme Vám příjemný a úspěšný den Team Pridejdokosiku.cz Faktura je zde: 11008846 Dodací adresa Natallia Spiryna Křížová 15 Odry 74235 Email: natallia.spir@seznam.cz Telefon: 736792611 Fakturační údaje Natallia Spiryna Křížová 15 Odry 74235 Email: natallia.spir@seznam.cz Telefon: 736792611 Způsob dopravy: Doprava zdarma K této objednávce máte dopravu zdarma. Doručovatel zásilky: Česká pošta a.s. Způsob platby: Platba bankovním převodem Banka: Fio banka, a.s. Číslo účtu: 2701504868 Kód banky: 2010 Variabilní symbol: 17598741 (číslo objednávky) Souhrn objednávky: Objednané zboží Ks Cena Náhled Pánská mikina s dvojitým zipem a kapucí Varianta: Barva: Šedá - světlá, Velikost: L (1160) Cena za kus: 460,00 Kč (19,32 EUR) 1 460,00 Kč (19,32 EUR) Náhled Pánská mikina s dvojitým zipem a kapucí Varianta: Barva: Černá, Velikost: L (1160) Cena za kus: 460,00 Kč (19,32 EUR) 1 460,00 Kč (19,32 EUR) Náhled 3/4 legíny levně Varianta: Barva: Černá, Velikost: Univerzální (1204) Cena za kus: 160,00 Kč (6,72 EUR) 1 160,00 Kč (6,72 EUR) 1 080,00 Kč (45,36 EUR) Doprava zdarma 0,00 Kč
Chci vrátit peníze.
|
Tweet |
Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.