Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#51047Klamání spotřebitele

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 25 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.06.2021, před 4 lety

František Bečka

Znění stížnosti

Asi 30.4. 2021 jsem byl osloven nějakou ženou z O2, že prý za věrnost mně poskytnou další SIM kartu se 7 GB dat. Na moje námitky, že žádnou nepotřebuji mně bylo řečeno, že je to zdarma, že zaplatím jen poštovné a že se mně třeba bude v budoucnu hodit. Nakonec spíš abych měl pokoj jsem nabídku přijal. Ve vyúčtování jsem nakonec zjistil, že zdarma neexistuje, ale platím asi 500 korun měsíčně navíc. Mé urgence a požadavek okamžitého zrušení smlouvy je boj s větrnými mlýny. Zřejmě celý rozhovor byl nahráván a je možné vysledovat, co bylo slíbeno a jak se toto liší od skutečnosti. Také je možné z výpisů volání zjistit, že tato SIM nebyla použita a stále se nachází v obálce, jak byla zaslána společností O2.


Produkt

Jedná se o telefonní číslo 420725181674


Požadované řešení

Zrušení služby a zastavení těchto nekalých (šmejdských) praktik.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2021 15:16, před 4 lety

Pokud je při nabízení služby uveden nepravdivý údaj o její ceně, může spotřebitel namítat, že byl při uzavírání smlouvy uveden v omyl a smlouva je z tohoto důvodu neplatná dle § 583 občanského zákoníku. Mimo to jde také o porušení informační povinnosti podnikatele ve smyslu § 1811 odst. 2 písm. c) občanského zákoníku.

Kromě toho je možné zvážit podání podnětu na Český telekomunikační úřad, neboť došlo-li k jednání tak, jak je popsáno ve stížnosti, jsou naplněny znaky klamavé obchodní praktiky ve smyslu písm. s) přílohy č. 1 k zákonu o ochraně spotřebitele. Taková obchodní praktika je bez dalšího zakázaná.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.6.2021 15:26, před 4 lety

Dobrý den, pane Bečko,
je mi líto, že jste měl důvod k vyjádření nespokojenosti.
Doplňte mi prosím pro ověření Vaše datum narození do sekce neveřejných údajů. Z jaké čísla Vám dne 30. 4. 2021 volala žena, o které píšete a na jaké číslo?
S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.6.2021 18:22, před 4 lety


František Bečka

Dobrý den pane Pospíchale,
můj mobil bohužel zobrazuje historii pouze za jeden měsíc. V Moje O2 jsou vidět pouze mnou volaná čísla. Voláno bylo na telefonní číslo +420602350154. Jestli máte přístup k číslům, která na toto číslo volala 29.4 - 30.4 a můžete je poskytnout tak Vám snad budu schopen pomoci.

Jinak zatím díky a mějte se,

František Bečka

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.6.2021 19:56, před 4 lety

Dobrý den, pane Bečko,
bohužel jsem na uvedené telefonní číslo nedohledal žádný odchozí ani příchozí hovor z data 29. 4. 2021 či 30. 4. 2021.
Ohledně zrušení služby eviduji hovor z data 4. 6. 2021, kde jste se s kolegou domluvil na tom, že si tarif ponecháte, je to tak?
S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.7.2021 09:12, před 4 lety


František Bečka

Dobrý den pane Pospíchale,

při kontrole MojeO2 jsem zjistil, že mi byla vložena smlouva na nový tarif (zřejmě 30.4.2021), kterou jsem nepodepsal. Asi by nebylo příliš složité zjistit, kdo tuto smlouvu vložil a na podkladě čí žádosti, kdyby byla snaha.

Sám jsem se snažil minimalizovat ztráty vzniklé podvodným jednáním ze strany O2 a chtěl jsem snížit některé služby, k mému údivu na MojeO2 existuje pouze možnost zvýšení služeb. Dohodl jsem tedy vše s nějakým vaším zástupcem, načež jsem byl upozorněn, že musím navštívit pobočku a nechat si okopírovat občanský průkaz. Toto mi přišlo komické, protože OP mám 9 let a při zvyšování služeb nic takového nebylo potřeba. Nechal jsem si tedy okopírovat OP a rozhodl jsem se zrušit všechny služby. Díky tedy vaším spolupracovníkům, za mé procitnutí.

Nicméně stále trvám na stížnosti, že nový tarif byl zadán podvodem a žádám o náhradu všech vynaložených prostředků s tímto případem spojených.

Děkuji,

František Bečka

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.8.2021 21:17, před 3 lety

Dobrý den, pane Bečko,
v rámci prověřování situace jsem dohledal, že jste byl kontaktován kolegyní z externího callcentra, kdy Vám v hovoru bylo opakovaně sděleno, že se jedná o novou SIM kartu, její parametry a byla Vám sdělena opakovaně i cena 1 649 Kč a nikoli, že se jedná o SIM kartu zdarma, jak sám uvádíte. Dodatek ke smlouvě o poskytování služeb elektronických komunikací z 30.4.2021 máte k dispozici na www.mojeo2.cz v sekci Dokumenty a shrnutí objednávky Vám bylo zasláno i na kontaktní email franck.becka@gmail.com. Je mi to moc líto, ale na základě těchto skutečností nemohu vyhovět Vašemu požadavku, služba byla zřízena na základě Vašeho souhlasu a nelze poskytnout požadovanou náhradu.
Následně dne 4. 6. 2021 došlo k úpravě tarifu a nastavení slevy 300 Kč z měsíčního poplatku. I přesto jste se rozhodl naše služby zrušit a na základě Vašeho rozhodnutí byla pevná linka zrušena k datu
4. 7. 2021 a tarif O2 Spolu pro dva byl zrušen k datu 30. 7. 2021.
S přáním všeho dobrého Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2021 08:21, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2021 23:15, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.