Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 5.6. jsem měla odjíždět vlakem Ex 125 z Prahy směrem na Českou Třebovou. Až v čas odjezdu se mi v aplikaci ukázalo zpoždění 20 minut. Abych nekřivdila, možná se to ukázalo už tak pět minutek před odjezdem, to je ale čas, kdy už je každý na nádraží. Tak či tak, České dráhy o tom museli vědět mnohem dříve, minimálně čtyřicet minut před odjezdem, protože důvodem byla porucha u Kolína, tedy na předchozí cestě daného vlaku. Opravdu nerozumím, proč, když o zpoždění předem víte, informujete cestující až tak krátce před odjezdem. Považuji to za nerespektující, bezohledné a totalitním režimům podobné jednání (o problémech ví jen “elita”, ale “obyčejným” cestujícím se nebudeme namáhat informace předat).
Nejde o ojedinělý případ, děje se to velmi často.
Ex125, 5.6. 9.15, Praha-Česká Třebová
Dávat vědět o zpoždění a jeho důvodu okamžitě, když se o něm dozvíte. Cestující si informace opravdu zaslouží.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.