Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Platím si tarif neomezené volání + 4GB data v paušálním měsíčním tarifu. T-mobile mi po vyčerpání 3 GB dat podmiňuje uvolnit zbylé 1 GB dat instalací aplikace do telefonu, aniž by mě na toto při uzavírání smlouvy upozornil, zda s tímto postupem souhlasím.
paušální tarif neomezené volání + 4GB mobilní data
Uvolnit zbývající mobilní data, která jsou plně hrazena měsíční platbou a mají být v souladu se smlouvou k dispozici i bez aplikace. Nemám zájem o instalaci aplikace do telefonu.
|
Tweet |
Podmínky čerpání služby musí být mezi stranami ujednány ještě před, resp. při uzavření smlouvy. Pokud tyto podmínky stanoveny nejsou, musí s jejich dodatečným zavedením spotřebitel souhlasit. Jednostranné zavedení podmínek, na jejichž splnění je navázána možnost čerpat službu, není ve spotřebních vztazích možné, a to s ohledem na § 1814 písm. g) občanského zákoníku.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.