Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 19.11.2014 jsem na poště v Jaroměři podal balík, u kterého jsem potřeboval, aby příští den tj. 20.11.2014 byl doručen na adresu v Nové Pace. Bylo mi doporučeno poslání jako Balík do ruky s patřičným příplatkem.
Souhlasil jsem a balík č. DR0118257883X 820 byl podán.
Na podacím lístku je uvedeno datum podání 19.11.2014 a čas 09:35.
Současně je zde uveden termín dodání a to 20.11.2014. Sledoval jsem tuto zásilku na internetu, protože v Nové Pace na ní večer 20.11. čekalo cca 20 členů fotoklubu. Bohužel zásilka nebyla doručena a stalo se tak až v pátek 21.11.2014. Takže příplatek 21,- Kč byl úplně na nic včetně zbytečně čekajících lidí. Při sledování jsem zjistil, že celý den ležela zásilka na poště v Jičíně místo aby byla převezena do Nové Paky a doručena. Podací lístek a oskenovanou stránku Sledování mám k dispozici.
Takto si práci České pošty rozhodně nepředstavuji. Žádám o informaci jak byla moje stížnost vyřešena a jaké byly uděleny postihy.
Ing.Josef Podvalský
vše uvedeno v popisu stížnosti
vše uvedeno v popisu stížnosti
|
Tweet |
Není-li splněno deklarované datum dodání balíku, vzniká nárok na vrácení části ceny. Podnik v takovém případě vrací část ceny tomu, kdo ji podniku uhradil. Ten, komu má být cena nebo její část vrácena, je oprávněn požadovat, aby byla vyplacena jiné jím určené
osobě. Je tedy nutné uplatnit reklamaci dodání (doložit podacím lístkem).
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.