Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#5105Nedodání balíku včas

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

23 hodin 23 minut

Detail stížnosti

Publikováno
30.11.2014, před 10 lety

Josef Podvalský

Znění stížnosti

Dne 19.11.2014 jsem na poště v Jaroměři podal balík, u kterého jsem potřeboval, aby příští den tj. 20.11.2014 byl doručen na adresu v Nové Pace. Bylo mi doporučeno poslání jako Balík do ruky s patřičným příplatkem.
Souhlasil jsem a balík č. DR0118257883X 820 byl podán.
Na podacím lístku je uvedeno datum podání 19.11.2014 a čas 09:35.
Současně je zde uveden termín dodání a to 20.11.2014. Sledoval jsem tuto zásilku na internetu, protože v Nové Pace na ní večer 20.11. čekalo cca 20 členů fotoklubu. Bohužel zásilka nebyla doručena a stalo se tak až v pátek 21.11.2014. Takže příplatek 21,- Kč byl úplně na nic včetně zbytečně čekajících lidí. Při sledování jsem zjistil, že celý den ležela zásilka na poště v Jičíně místo aby byla převezena do Nové Paky a doručena. Podací lístek a oskenovanou stránku Sledování mám k dispozici.
Takto si práci České pošty rozhodně nepředstavuji. Žádám o informaci jak byla moje stížnost vyřešena a jaké byly uděleny postihy.
Ing.Josef Podvalský


Produkt

vše uvedeno v popisu stížnosti


Požadované řešení

vše uvedeno v popisu stížnosti


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.12.2014 18:03, před 10 lety

Není-li splněno deklarované datum dodání balíku, vzniká nárok na vrácení části ceny. Podnik v takovém případě vrací část ceny tomu, kdo ji podniku uhradil. Ten, komu má být cena nebo její část vrácena, je oprávněn požadovat, aby byla vyplacena jiné jím určené
osobě. Je tedy nutné uplatnit reklamaci dodání (doložit podacím lístkem).

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.