Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem a předem uhradila pelíšek pro psa na www.all4dogz.cz. Vzápětí mi bylo sděleno, že pelíšek již není dostupný a že byl na stránkách omylem.
Peníze však vráceny nebyly, firma nereaguje, nezvedá telefon, neodpovídá ne e-maily.
Objednávka na www.all4dogz.cz
Vrácení peněz za nedodané zboží.
|
Tweet |
Pokud má spotřebitel na základě smluvního nebo zákonného titulu nárok na vrácení peněz, měla by mu je podnikatelka neprodleně vydat. V opačném případě by totiž zadržovala peníze spotřebitele bez právního důvodu a mohla by se tím dopustit bezdůvodného obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.