Společnost


Hana Bergmanová

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#51057Nevrací peníze za nedodané zboží z www.all4dogz.cz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.06.2021, před 4 lety

Dana Houdkova

Znění stížnosti

Objednala jsem a předem uhradila pelíšek pro psa na www.all4dogz.cz. Vzápětí mi bylo sděleno, že pelíšek již není dostupný a že byl na stránkách omylem.
Peníze však vráceny nebyly, firma nereaguje, nezvedá telefon, neodpovídá ne e-maily.


Produkt

Objednávka na www.all4dogz.cz


Požadované řešení

Vrácení peněz za nedodané zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2021 09:58, před 4 lety

Pokud má spotřebitel na základě smluvního nebo zákonného titulu nárok na vrácení peněz, měla by mu je podnikatelka neprodleně vydat. V opačném případě by totiž zadržovala peníze spotřebitele bez právního důvodu a mohla by se tím dopustit bezdůvodného obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.7.2021 15:28, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2021 11:48, před 3 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.