Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Zase po několikáté zaměněné vagóny, velkoprostorový za kupé a na poslední chvíli, místo toho, aby se dalo vědět časně dopředu. Spousta lidí přijde o místo, protože kupé nemají místa končící číslem 7 nebo 8 a stojí v uličkách. Nechápeme proč se tak děje a proč se nám nikdo neomlouvá. Jsme snad nějaký dobytek?
Moje místenky 22, 28 (přišel jsem o jedno místo)
Nezaměňovat vagóny nebo aspoň vědět dopředu, ne že v mobilní aplikaci mi přijde upozornění záměna řazení. A co lidi, kteří mají jízdenku od pokladny, ti se to nedoví nijak, až když nastoupí.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.