Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#51059Chybně namarkovaný nákup v. Bille v Kolíně,Polepská

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 28 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.06.2021, před 4 lety

Zuzana Neprášková

Znění stížnosti

Dne 6.6.2021 v sobotu ráno 8.40h jsem byla u pokladny č.1,spěchala jsem,jen malý nákup pečivo a 2xšpagety Panzani. Platila jsem hotově papírovou dvousetkorunou a zdálo se mi že mi pokladní vrátila nějak málo jen kovové drobné, bohužel až doma jsem si zkontrolovala účtenku,místo 6ks rohlíky mi bylo naúčtováno 6ks špagety Panzani za kč 149.90,dále už správně další špagety (celkem 2xjsem kupovala) a jen 1kolínská houska,ale kupovala jsem 2,celkem nákup asi o 100.- mě bylo naúčtováno více.


Produkt

Místo 6xpečivo účtováno 6xšpagety(nakoupeny 2x jen)


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2021 09:22, před 4 lety

V případě, že je nesprávně provedeno vyúčtování nákupu a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.

Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitelka zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný přestupek uložit podnikateli pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2021 16:19, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2021 15:57, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.