Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#5106Zamítnutí reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 26 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.11.2014, před 10 lety

Anna Kopková

Znění stížnosti

Po zakoupení laptopu zn. APPEL za 49.990,-Kč u společnosti ALZA.CZ se mi v prvním roce užívání objevuje opakující závada - laptop se za nějakou dobu přestane nabíjet. Tuto závadu jsem již 3x reklamovala v servisním středisku DirectCom, s.r.o. Po vyřízení třetí reklamace jsem požadovala od prodejce ALZA.CZ odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz. Moje reklamace byla odmítnutá s tím, že z doložených tří reklamací byly pouze dvě uznány. U jedné z reklamací ze servisního střediska bylo sděleno: smazání pram, vybití a nabití baterie s dodaným adaptérem OK, závada neshledána. Znění popisu závady, když jsem laptop do servisního střediska přinasle zní:"Zarizeni ma problem s nabijenim. Pri pripojeni na adapter obcas nejde zapnout, pokud se zapne, tak se baterie temer nenabiji nebo dojde po nekolika minutach k samovolnemu vypnuti. Se servisnim adapterem odhad dobiti baterie pres 15 hodin. Deje se opakovane."

Je možné zamítnout odstoupení od smlouvy, kdy se stejná závada evidentně opakuje s tím, že je řešena pouze odlišnými opravami/zásahy, které nejsem schopna jako běžný uživatel řešit sama a tím je mi znemožněno řádné užívání zakoupeného laptopu?


Produkt

NL 255r8c4: SC02LJ8R4FD56


Požadované řešení

Odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2014 14:51, před 10 lety

O opětovné vyskytnutí vady po opravě jde zpravidla tehdy, jestliže stejná vada, která byla v záruční době již nejméně dvakrát opravována, se opětovně vyskytne. Podmínkou je, že všechny reklamace musí být uznány (tedy celkem 3). V tomto případě by tedy bylo nutné rozporovat výsledek druhé reklamace a prokázat, že došlo k odstranění vady, nebo počkat až se vada znovu vyskytne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2015 14:00, před 10 lety

Společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.