Počet nahlášených stížností: | 710 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 21 |
Dobrý den.Z důvěrou jsem u společnosti AAA auto v Brně.Koupil Grand Vitaru měla psané všechny garance servisní knihu.Pan prodejce my tvrdil,jak je v top stavu.Zkusebni jízda byla v pořádku měla kosmetické vady stím se u auta z r.2007 počítá.I jsem věděl otom že bude potřeba dělat nové brzdy.Ale po prohlídce v servisu zjistím,že auto ze spodu někdo nastříkal důkladně ochranným nátěrem a díry po korozi zalepili živící.Takze laik to vůbec nepozná a auto je tím pádem ze s pod komplet prorezivěle.Servisu říkali,že tohle přes technickou neprojde.Tak se ptám jak může mít ještě na 2 roky technickou.Velke zklamání u AAA auto.mam podanou reklamaci,ale nikdo se neozývá.
Chtěl bych vrátit auto a dostat zpět svoje peníze dle mého se jedná o skrytou vadu na vozidle.
|
Tweet |
Při koupi ojetého vozidla platí, že spotřebitel nemůže reklamovat zboží pro vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím podle § 2167 písm. c) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Ale i v tomto případě musí vozidlo vykazovat takové vlastnosti, které si smluvní strany sjednaly.
U ojetých automobilů hraje velkou roli při posuzování odpovědnosti za vady obsah smlouvy. Prodávající totiž neodpovídá za vady, na které kupujícího před uzavřením smlouvy prokazatelně upozornil. Také se záruka nevztahuje na vady, které odpovídají opotřebení automobilu vzhledem k jeho stáří či míře používání předchozím vlastníkem. Nelze však do smlouvy uvést velký výčet vad, kterými by snad vozidlo mohlo trpět, a pak tvrdit, že kupující byl na vady upozorněn. Musí se jednat o konkrétní vady a o jejich přítomnosti musí být kupující poučen.
Pokud by se jednalo o skrytou vadu, na kterou nebyl spotřebitel řádně upozorněn, pak by v takovém případě dovození odpovědnosti za vadu bylo možné.
Při uplatnění reklamace použité věci může spotřebitel žádat odstranění vady opravou. Není-li to však možné, může spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit. Místo těchto uvedených způsobů nápravy může spotřebitel také požadovat přiměřenou slevu.
Pokud by došlo k situaci, že autobazar reklamaci zamítne jako neoprávněnou, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.
Vážený pane Hrdý,
mám informaci, že se kolegové Vaší reklamací znovu zabývali. Reklamace byla tedy znovu posouzena a já věřím, že jste o novém výsledku byl kolegy již informován. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dopadlo to,tak že jsem auto vratil. Dostal jsem zpátky za auto aspon 150 000 kč takže 30 000 kč v mínusu.A jednání společnosti AAA AUTO je katastrofální.I když jdete jen vrátit auto a požadujete peníze zpět a to nemluvím o nakupu. Tak tam strávite celí den. Pan prodejce který my auto prodal a tvrdil,že vše je v pořádku. Stále pracuje ve společnosti a mně přehlížel,nepozdravil jak kdybyby mně nikdy neviděl.Asi musí mít člověk silný žaludek v téhle společnosti pracovat a vědět co za vraky lidem prodáváte.
Dobrý den,
záležitost byla uzavřena a ze strany společnosti již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
S ohledem na poslední vyjádření spotřebitele i společnosti stížnost uzavíráme bez dosažení dohody.