Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
včera jsem jel prvně ( vracel jsem se z výletu)vlakem ze Sedlecka(okres Rokycany) do Plzně. Vlak je se samoobslužným odbavením, bez průvodčího. Po navolení trasy a tarifů jsem byl vyzván k platně 26Kč v hotovosti (možnost použít pouze drobné, protože automat nepřijímá bankovky, což mě by stejně nepomohlo protože hotovost nenosím, platím kartou/telefonem). Hlášení ve vlaku upozorňuje na to, že si cestující má koupit lístek v automatu (jiná možnost není zmiňována). 5 min po nastoupení přišel revizor, kterému jsem se snažil vysvětlit, že jsem si lístek koupit chtěl, ale bohužel nemám drobné,a dal mi pokutu 1000 kč, s vysvětlením, že pro něj jsem černý pasažér.Až od revizora jsem se dozvěděl, že si lítek lze zakoupit i u strojvedoucího.
Revizor mě ještě poučil atˇ si přečtu přepravní podmínky, že tam je vše napsáno. Zaráží mě, že průvodčí ve vlaku nejezdí, ale revizor ano. Pokud bych byl na výletě s celou rodinou, tak by nám tento vstřícný revizor dal pokutu 5000Kč za 20 km což mi přijde absurdní.
1.místo revizora dát do vlaku průvodčího (přijde mi to férovější)
2.možnost zakoupit jízdenku platební kartou
3.pokud ČD není schopno zajistit platbu kartou, dát info na dveře vlaku, že není možno platit kartou.
4.informovat cestující, že je možné platit bankovkami u strojvedoucího.
5.polidštit arogantní revizory, kteří jednají s cestujícím jako s grázlem, který chtěl ČD okrást o celých 26kč.
6.snížit mi pokutu z 1026 Kč na 126Kč (chápu, že s pokutou je spojena nějaká administrativa
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.