Počet nahlášených stížností: | 560 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Oznámení o odstoupení od smlouvy o službách
Dne 31.4.2021 jsem s Vámi uzavřela smlouvu o službách.
OBJEDNÁVKA 103064219
Zboží jsem již obdržela a bohužel mi nevyhovuje.
Využívám možnosti dané těmito obchodními podmínkami
a odstupuji od smlouvy o službách.
.... jsem uvedla v prvním mailu dne 21.5.2021
Jako odpověď přišla vygenerovaná odpověď POŠTOVNÉ ZDARMA, že odpoví do 3 dnů a o průběhu vyřízení mého dotazu mně budou informovat mailem.
Dne 31.5.2021 jsem odeslala urgenci Oznámení o odstoupení od smlouvy o službách a k dnešnímu dni jsem neobdržela žádnou reakci.
danuše zábranská
Dámské sandály Charlotte, varianta NUDE - 39 EJ40000364747-NUDE-39
Žádám vrácení peněz, jelikož zboží mi nevyhovuje.
|
Tweet |
Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle ustanovení § 1829 odst. 1 písm. a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.
V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle ustanovení § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, paní Zábranská,
děkujeme za informaci a je nám velice líto, že Vám bylo doručeno nevyhovující zboží. Poprosíme Vás o vrácení zboží na adresu:
ZIRAFO s.r.o.
(číslo objednávky)
Řepná 23
321 00 Plzeň - Litice
Jako adresáta uveďte, prosím, pouze firmu ZIRAFO s.r.o.
K zásilce prosím napište číslo objednávky, jak si přejete reklamaci řešit, a z jakého důvodu zboží vracíte.
Balíček nezasílejte na dobírku. Nejlepší je balíček zaslat doporučeně, budete mít od zásilky doklad.
Reklamace je řešena v zákonné lhůtě do 30 dnů od přijetí požadavku.
Děkujeme Vám.
Hezký den přeje,
Lucka B.,
PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: mnohokrát děkuji za pomoc. reakce dodavatele přišla ještě týž den. a byla díky vaší pomoci vstřícná. opravdu děkuji