Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:560
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#51066Oznámení o odstoupení od smlouvy o službách

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.06.2021, před 4 lety

Danuše Zábranská

Znění stížnosti

Oznámení o odstoupení od smlouvy o službách

Dne 31.4.2021 jsem s Vámi uzavřela smlouvu o službách.
OBJEDNÁVKA 103064219
Zboží jsem již obdržela a bohužel mi nevyhovuje.
Využívám možnosti dané těmito obchodními podmínkami
a odstupuji od smlouvy o službách.

.... jsem uvedla v prvním mailu dne 21.5.2021
Jako odpověď přišla vygenerovaná odpověď POŠTOVNÉ ZDARMA, že odpoví do 3 dnů a o průběhu vyřízení mého dotazu mně budou informovat mailem.

Dne 31.5.2021 jsem odeslala urgenci Oznámení o odstoupení od smlouvy o službách a k dnešnímu dni jsem neobdržela žádnou reakci.

danuše zábranská


Produkt

Dámské sandály Charlotte, varianta NUDE - 39 EJ40000364747-NUDE-39


Požadované řešení

Žádám vrácení peněz, jelikož zboží mi nevyhovuje.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2021 10:57, před 4 lety

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle ustanovení § 1829 odst. 1 písm. a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle ustanovení § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.6.2021 11:03, před 4 lety

Dobrý den, paní Zábranská,

děkujeme za informaci a je nám velice líto, že Vám bylo doručeno nevyhovující zboží. Poprosíme Vás o vrácení zboží na adresu:

ZIRAFO s.r.o.
(číslo objednávky)
Řepná 23
321 00 Plzeň - Litice

Jako adresáta uveďte, prosím, pouze firmu ZIRAFO s.r.o.

K zásilce prosím napište číslo objednávky, jak si přejete reklamaci řešit, a z jakého důvodu zboží vracíte.
Balíček nezasílejte na dobírku. Nejlepší je balíček zaslat doporučeně, budete mít od zásilky doklad.

Reklamace je řešena v zákonné lhůtě do 30 dnů od přijetí požadavku.

Děkujeme Vám.

Hezký den přeje,
Lucka B.,
PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2021 19:28, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
24.7.2021 19:53, před 3 lety


Danuše Zábranská

Hodnocení:

Komentář: mnohokrát děkuji za pomoc. reakce dodavatele přišla ještě týž den. a byla díky vaší pomoci vstřícná. opravdu děkuji