Společnost


CATINI EUROPE s.r.o.

Počet nahlášených stížností:40
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#51067Zaplacené a nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 28 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.06.2021, před 4 lety

Ing Viktor Hořín

Znění stížnosti

Včera v neděli 6.6.2021 jsem na Jméno Petra Zmitková objednal a zaplatil 1698,- Kč u firmy Catini europ nákupní set Kaufmann.
Krátce po zaplacení obdržela paní Zmítková mailovou informaci, že zboží nemáte a smlouvu označenou 001443 rušíte. Zaplacené peníze jsou na vašem účtu.

Hledal jsem dalšího dodavatele a našel firmu Fi-kus.cz v nabídce uvedla, že má poslední kus. Vše jsem řádně objednal a na závěr mailem obdržel pokyny k platbě. K mému překvapení číslo smlouvy 001444 !! a stejné číslo účtu.

Tedy: Jste jedna firma, které jsem poslal peníze a očekávám vzájemné započtení zaplacených 1698,- Kč. Pokud set máte, pošlete ho na uvedenou adresu u obou objednávek. Pokud set nemáte, vraťte ihned peníze na účet, ze kterého bylo zaplaceno.

Věřím, že jste seriozní firmy a tuto mou stížnost vyřídíte promptně ke spokojenosti obou stran. Očekávám potvrzení přijetí této stížnosti na můj email.

S pozdravem Ing Viktor Hořín


Požadované řešení

Dodat set na adresu Petry Zmítkové, nebo ihned vrátit peníze na účet, ze kterého byly odeslány


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2021 12:15, před 4 lety

Pokud má spotřebitel na základě smluvního nebo zákonného titulu nárok na vrácení peněz, měla by mu je společnost neprodleně vydat. V opačném případě by totiž zadržovala peníze spotřebitele bez právního důvodu a mohla by se tím dopustit bezdůvodného obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2021 14:33, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2021 15:58, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.