Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Manžel měl operátora O2 s voláním do O2 zdarma.
Původně jsem měla Vodafone. Když mi manžel volal, ozývala se mu hláška, že volá mimo síť O2.
Následně jsem si přenesla číslo k Tesco mobile. Manželovi to přestalo hlásit volání do cizí sítě.
Když jsem měla obsazeno, ozvala se mu spojovatlka O2. Stejně tak když jsem já volala manželovi a měl obsazeno, ozývala se mi spojovatelka O2.
Na základě toho jsme usoudili, že když mi volá na Tesco mobile, tak že volá stále do sítě O2, tím spíš, že Tesco mobile JE v síti O2.
Přesto byly manželovi hovory na moje číslo (Tesco mobile) naúčtovány.
Neuspěli jsme ani s reklamací. Přesto se na základě výše uvedeného domníváme, že manžel stále volal v síti O2 a měl volat bezplatně.
Žádáme vrácení částky, která byla účtovaná do sítě Tesco mobile
|
Tweet |
Síť O2 je veřejná mobilní telefonní síť společnosti O2 Czech Republic a.s. Zákon o elektronických komunikacích definuje veřejnou telefonní síť jako síť elektronických komunikací, která slouží k poskytování veřejně dostupných telefonních služeb a která umožňuje mezi koncovými body sítě přenos mluvené řeči, jakož i jiných forem komunikace, jako je faksimilní a datový přenos.
Virtuální operátoři často využívají veřejné mobilní sítě elektronických komunikací operátora O2. Z toho důvodu nedochází k upozornění účastníka, že volá do jiné sítě.
V tomto případě záleží, jak jsou volné minuty ve smlouvě sjednány (do sítě O2 x v rámci operátora O2).
Spotřebitelka má možnost podat proti rozhodnutí o reklamaci námitku Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace musí být zahájeno bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Jedná se o správní řízení, které podhléhá správnímu poplatku.
Pěkný den,
neomezené volání tarifu FREE O2 je možné využít na všechny mobilní telefonní čísla, která jsou vedena u naší společnosti a taktéž pevné linky. Dále je možné neomezené volání v rámci tohoto tarifu využít na telefonní čísla, která jsou vedena u Blesk Mobil, Bonerix či Gorila.
Pokud dojde ke spojení u telefonního čísla, které není vedeno u výše uvedených společností, je hovor účtován jako volání do ostatních sítí.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media
Dobrý den,
prosím tedy o vysvětlení následujícího:
1) proč se manželovi přestalo hlásit, že volá mimo síť O2, když jsem změnila operátora z Vodafone na Tesco mobile
2) proč když si voláme nyní už z Tesco mobile na Tesco mobile a má volané číslo obsazeno, ozve se občas spojovatelka O2, o kterou jsme nikoho nežádali (a je topronás placený hovor, i když si jinak mezi sebou voláme zdarma).
Děkuji.
S pozdravem
Bc. Petra Holubová
Dobrý den,
1) TESCO Mobile využívá naší telekomunikační sítě, z toho důvodu se nehlásí volání mimo síť O2.
2) Nastavení služeb na číslech TESCO Mobile bohužel nemůžu zkontrolovat, z toho důvodu vám ani nedokážu odpovědět. Bude potřeba obrátit se na podporu TESCO Mobile, aby vám případně nastavení změnili.
Děkuji za pochopení.
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,
bohužel mi z toho stále vyplývá, že manžel volal v síti O2. Tím spíš, když sám potvrzujete, že TESCO Mobile vaši síť využívá - což jsme věděli a proto jsme věřili ve volání v síti zdarma. Cítím se oklamaná reklamou, která vyvolávala dojem "volání v síti O2 zdarma". Tím spíš, když se moje TESCO mobile číslo chovalo jako číslo ze sítě O2. Navíc jsme měli zkušenost právě s voláním do sítě Bonerix, kdy se stejně tak jednalo o jiný název firmy (Bonerix), ale stejně tak jsme věděli, že Bonerix funguje v síti O2. Přitom jsme měli osobní zkušenost s tím, že je toto volání zdarma.
Jestliže jsme volali na číslo, které nehlásilo volání mimo síť O2, kde se hlásila spojovatelka O2, jestliže to byl poskytovatel, o kterém jsme věděli, že funguje v síti O2 a měli jsme zkušenost s jiným poskytovatelem, který tak fungoval v síti O2 (Bonerix), jestli jsme počítali s "voláním do sítě O2 zdarma", tak nebylo nic, co by nasvědčovalo tomu, že nám budou hovory účtovány jako hovory mimo síť.
Na základě výše uvedených faktů v nás nic nevyvolávalo pochybnosti.
Stále tomu nerozumím, jak je možné, že volání v síti O2 nebylo zdarma, nerozumím rozdílu mezi Tesco mobile a Bonerixem...
Podmínky volání jsou uvedené v našem ceníku O2 Mobilní hlasové služby (www.bit.ly/ceniko2mobilnew) - strana 2 - "Spojení do O2 – spojení na účastnická čísla O2 Mobilní hlasové služby a služby BLESKmobil, Gorila a Bonerix". Na tato čísla je možné využívat výhody tarifů nezávisle na tom, jaká hláška se vám v telefonu při uskutečnění hovorů přehraje.
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Hodnocení: