Počet nahlášených stížností: | 381 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, bylo mi strženo 396,-za neznámé sms za měsíc květen. Volala jsem na O2 a bylo mi řečeno, že mám reklamovat tuto službu u spol. ComGate payments. Kromě toho, bylo naúčtováno 1140 Kč za neznámé volání. Vůbec netuším o co jde a proč takové podvody mají místo.
Prosím o vrácení peněz za službu která byla naúčtovaná podvodem. Budu se obracet na policii. Děkují za zpětnou vazbu.
|
Tweet |
Společnost ComGate Payments, a.s., je v případě těchto plateb pouze technickým zprostředkovatelem. Problematického jednání se tedy dopouští poskytovatel služby, resp. prodávající, který touto cestou inkasuje platbu. Společnost ComGate Payments, a.s., však ráda poskytne spotřebitelům součinnost při řešení reklamace a při komunikaci s konkrétním poskytovatelem služby (prodávajícím).
Následující vyjádření se tedy týká poskytovatele služby (prodávajícího), nikoli toho, kdo technicky zajišťuje platbu. Stížnost však ponecháváme společnosti ComGate Payments, a.s., k vyjádření, aby mohla spotřebiteli poskytnout součinnost s řešením problému.
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že poskytovatel služby porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Dobrý den, společnost ComGate payments je pouze technickým zpracovatelem řešení platby formou sms. Je potřeba reklamovat danou částku přímo u společnosti u které platba proběhla. Pokud chcete, obraťte se na naší zákaznickou linku: telefon: 228 224 267 (Po-Pá 08:00 – 18:30 hod), můžeme reklamaci vyřešit za vás a částku vám rovnou vrátit. Pěkný den, tým ComGate payments
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spol.ComGate napsala následující:
společnost ComGate Payments je technickým zpracovatel platebního řešení Premium SMS.
Pro podání reklamace, prosím, kontaktujte provozovatele služby společnost NTH na e-mailové adrese info.cz@ccsupport.biz nebo na telefonním čísle 800 210 280.
Tímto vám potvrzuji zablokování veškerých prémiových sms zpracovávaných naší společností.
Pokud si přejete prémiové sms zrušit úplně, obraťte se prosím na svého operátora.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.